Saturday 1 October 2011

Perkahwinan Nabil & Nazirah Ayub

Hari ini, 2 Oktober 2011 berlangsungnya majlis perkahwinan Nabil dgn Nazirah Ayub..
majlis perkahwinan dyowg akan diadakan di I-City Shah Alam..dengan ini aku
mengucapkan selamat pengantin baru dan tahniah buat Nabil dan Nazirah Ayub..
semoga kekal hingga ke anak cucu :)



aku tertarik dgn kad kwin si Nabil nie...simple jek..xdla terlampau nk over cgt kn?
lagi pon nk buat apa kad kwin mahal2 kn? juz untuk nk jemput org je dtg..
jd, biar la yg bese2 jek..mahal2 pon last2 masuk tong sampah jugak ! hehe

ha..ni la kad kwin si Nabil dan Nazirah Ayub..ala2 mcm kisah dongeng jek aku tgk
apa2 pon memang sempoi kad ni dan aku suka <3



ok la..cuma nie jek aku nk kongsi..tp mmg majlis yg terbaik la dy buat kat I-City
da lma aku teringin nk g sna..
tp nth bila :(
hehehehe

p/s : berangan jap la....lalalalalala :)








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...