Friday 30 September 2011

Aku dah ad twitter :)


assalammualaikum semua..

ni ada la entry yg terakhir untuk bulan september
yeahh !! selamat datang bulan oktober =)
semoga bulan yg akn dtg menjadi lebih baik dri bulan2 yg sebelumnye
ok :) InsyaAllah..



Pengumuman ! pengumuman ! aku nak umum yg aku da ad twitter <3
baru minggu lepas aku buat..sjew je ngada2 nak main tweet2 nie :P
hehehe..jelez tgk my chenta aty main tweet2 jek
sbb tue tbe2 tergerak aty nk buat twitter jugak..
ane leh dy sowg je ad kn?
aku nak jugak ! nak jugak ! hahaha..gediks btol la XD

aku pnye follower pon baru ckit jek
aku jek yg suka follow orang..hehe
korang ad twitter x? lau ad meh la follow aku..lau sudi la kn..

juz type cik pelangi jek..then kuar la nanti ok :)
mula2 agk pening jugak nk godeh2 twitter ni
lama2 da maju da...da sebati dlm dri aku..haha
kepada yg xd facebook tue, boleh la join sini
moh kita tweet2 <3
muehehehe =)


p/s : excited bila da ad twitter nie..da mcm artis plak ! T___ T









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...