Friday 2 September 2011

Al - Fatihah

assalammualaikum semua :)


Fuhhh !! amat penat sangat hari nie...baru lpas blik dri kg beraye
then lpas blik petang tue aku g beraye umah mkcik aku
kat kahang timur..penat xhilang lagi time 2
besela kn..nama pon raya mmg la cmni =)
sedang enak makan kuih raya kt umah mkcik aku
dlm pkul 7 lbh aku dpt 1 mesej yg berbunyi :


marilah kita sedekahkan al-fatihah untuk arwah mohd
fakharuddin ( kecik ) yang telah kembali ke rahmatuallah..
semoga rohnya dicucuri rahmat..jenazah meninggal jam 7 petang
dan masih berada di hospital sultanah aminah JB
al - fatihah

time tue aku agak terkejut sangat..mcm xpercaya..siyezly
n aku mmg nk mngis jugak time 2 tp aku kautkan hati
xkan nk mnagis depan sedare mara aku plak kn
mana x sedihnya, arwah nie merupakan naib president kt sk aku
aku ni plak president..mmg aku slalu la ngan dy
arwah meninggal pon sbb accident dn kbtulan dy mghidapi pyakit kncg manis
bila refresh balik knangan aku dgn dy spnjg tahun 2011 nie trlalu bnyak
antaranya :

1) sma2 handle orientasi untuk dak2 lower 6
2) pergi ekspedisi kt Endau-Rompin
3) buat pilihanraya MPPPU yg baru

sblom arwah pergi meninggalkan kami semua
kebetulan bulan 10 ni kami akan buat promnite untuk dak2 upper 6
dan aku sibuk mmiliih tema untuk dinner malam tersebut
arwah beriya2 suruh aku buat tema "hellowen"
dan pd ktika tue mmg aku bangkang 100%...sama skali xsetuju
dn dia mmg excited nk pergi ke promnite tersebut
tp apakn daya...waktu dy da sampai :(
Allah lebih menyayangi dia..
kami semua amat terasa khilangan seorang kawan dan amat sedih skali
hanya doa sahaja yg mampu kami semua berikan
semoga rohya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman
aminnnnn.....

p/s : sedih sangat..to membe2 semua especially kwan2 yg 1 clz dgn arwah kuatkan 
        smangat korg sume ok :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...