Tuesday 6 December 2011

Entry 2 : Bibit Percintaan Kami






Hye pretty n handsome readers :)

Tetibe hari ini terasa rajin plak nak mengupdate..maklumlah nak lepaskan gian bila
sudah 3 minggu lebih aku diam menyepi..so, kali ini aku nak update
entry pasal kisah percintaa kami plak :) so, tajuk pun da jiwang kan?
kepada sesiapa yang agak malaz nak layan jiwang2 nie
lebih baik tak payah la baca..tapi kalau nak baca
pun no problem..hehehe :)

Actually sebelum ni aku ada cerita pasal entri bibit perkenalan kami..so, kepada
sesiapa yang terlepas untuk membaca entry tersebut boleh la Klik Sini ok :)


Sebelum itu, aku rasa happy sangat sebab hari ini bertarikh 6 Disember 2011
maka genaplah usia percintaan kami selama 6 bulan <3
Alhamdulilah..semuanya berjalan dengan lancar dan
aku memang bahagia sangat dengan dia =)
 
************************************************************************************************

Kita kembali ke tajuk yang asal ok ^-^




Percintaan kami tidak la sehebat Romeo and Juliet..tapi InsyaAllah kami akan cuba untuk ke  arah itu..hehe..Percintaan kami pun baru sahaja lagi dan sememangnya agak mencabar bagi kami sebab kami long distance relationship..masa untuk berjumpa itu agak terhad sekali, dan  kalau jumpa pun dapat la dalam beberapa jam..ini lah yang dinamakan cabaran..betul tak?


Aktiviti kami selalunya mesej, bergayut tiap2 malam, berfacebook dan berskype lagi..haaa..2 la dy, bila da jauh hanya skype je yg mampu buat kami melepaskan kerinduan masing2..hehehe..untuglah ada skype..kalau tak ada, tak dapat la aku nak kata apa2..kalau dulu aku rajin jugak la menghantar MMS dekat dia..bila aku snap je gambar, mesti aku akan send dekat dia..kompem la dia suke..dia akan cakap gambar tue comel la, cantik la..time tue hati pun berbunga2 la sebab kena puji dengan yang tersayang kan :)


Da masuk 6 bulan kami bercinta, banyak jugak la yang aku da paham tentang dia, dan dia pun da paham sangat dengan perangai aku..aku suke buat dia trsenyum dan ketawa dengan lawak2 aku yang spontan..sebab apa aku suka? bila dy senyum jek, lesung pipit dia akan keluar..mak oii boleh cair hati beb..nak marah pun boleh tak jadi dek penangan dimple dia tue..hehehe..lagi satu kami nie sekepala, apa sahaja topik yang kami akan cakap, dia pun akan layan sekali..kadang2 topik itu pun agak merepek jugak, tapi masing2 boleh join together la..

Bergaduh? pernah ke? ermm..ada lah sekali, tapi tak adalah gaduh teruk2..tapi kebnayaknnya kami selalu gaduh2 manja..kan b kn? hehe.. tidak lami lagi dia akan sibuk dengan final projek dia di UITMPP untuk sem yang terkahir ini, dan dia da beritahu aku awal2 yang mungkin dia tak dapat nak layan aku sangat..sobbb2, sangat sedihh..tapi tak apela, asalkan hati dia tetap kat aku <3 tapi sebelum ini. even dia sibuk pun dia ada la jugak curik2 masa mesej aku, telefon aku dan itu pon dah buat aku rasa seperti dihargai..kalau boleh janganlah buat2 tak tahu je kan.hehe..nagada2 betul la aku ni!!!

Banyak sweet memory yang tercipta kepada kami..dan semua memory tue akan aku simpan dan tidak mudah untuk aku lupakan.Doakan la agar hubungan ini terus berkekalan sampai bila2 ok :) .For the lastly :


Thanks sayang for everything yang u dah buat untuk i
I hargai semua yang u da korbankan untuk i
sememangnya i sangat bersyukur sebab dapat kenal dengan u
bersyukur sebab Allah bagi perasaan cinta ini pada kita
Allah telah menundukkan hati i untuk mecintai diri u <3


I minta maaf sekiranya ada kekurangan pada diri ini
I hanya manusia biasa, tapi i akan cuba
untuk menjadi yang terbaik untuk mu sayang
selama nie u sabar melayan kerenah i
terus terang i suka dengan layanan u dekat i
sikap u yang manja, romantik buat i makin bahagia :)
kadang2 jugak u kena layan sikap i yang terlalu manja
harap2 u tak bosan la dengan semua itu

I nak cakap yang i sayangkan u sorang jek
nobody can take u from me
whatever happen I'm yours dear <3
kita hanya mampu menadah tangan pada Yang Maha Esa
agar jodoh kita akan berkekalan hingga
ke akhir hayat..InsyaAllah =)
I Love u damn muchh!!
I need u in my life forever!!


Sweet moment kami bersama :












No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...