Monday 5 December 2011

I'm Back =)






Hye semua ^_^




Setelah hampir sebulan jugak la aku berehat daripada alam maya nie, maka hari nie aku
kembali untuk memeriahkan dunia siber ini..Memang terasa kesepian jugak kerana
tidak berblog :(  Terima kasih kepada rakan2 blogger yang lain kerana sudi bertandang
ke Blog Cik Pelangi nie <3

Korang mesti tahu kan sebab apa aku dah lama tak berblog..merajuk ke aku? Hahaha..
mana ada la..cuma aku agak sibuk dengan Peperksaan STPM yg masih lagi aku duduki. 
Entah bila la nak menuju ke penamatnya..hehehe..actually aku ingat nak kembali berblog pada 14hb nie, tapi aku rasa dah lama sangat aku tinggalkan blog kesayangan aku nie..lagipun tinggal 2 paper sahaja lagi..why not kan?

Mesti korang nak tahu kan macam mana dengan exam Stpm tahun nie? haaa..kalau nak
sangat tahu, nantikan la entry yang akan datang ok :) tak boleh nak story mory sekarang..tak surprise la..betol tak? hehehe

Aku harap bila aku da kembali berblog nie, ada la yg sudi singgah kat blog aku nie..kalau boleh follow la sekali ke..biar tambah sedikit follower aku nie..hahaha..promote nampak? ala..u follow me, i will follow u back..hehe..boleh ke macam 2? ermm boleh 
jugak la kn..lalalalala :P

For the last, I want to say Happy Blogging..semoga kita mendapat manfaat dari semua =)
Keep it up ok dear <3 n smile always, biar bertambah cantik, comel dan handsome..hehehe









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...