Friday 9 December 2011

Lelaki Lesung Pipit? Ohhh..So Sweet =)






Hye ^_^


Post aku kali ini adalah berkaitan dengan lelaki yang berlesung pipit..
Actually aku sangat suka tengok lelaki yang ada lesung pipit.
Mak aku pernah cakap lelaki yang ada lesung pipit ni muka dia manis bila senyum =)
Sangat comel jek bila mereka senyum..boleh cair hati beb..hehe
Sangat untung kan mereka yang ada lesung pipit ni?
Kena bersyukur dengan kelebihan yang dimiliki..
Tak semua orang yang dapat kelebihan macam 2 :)


Contoh lelaki yang ada lesung pipit :




Perghh!! Ok, dia ni pelakon korea..Semua orang tau kan dia pelakon 
dalam Boys Over Flower..siapa yang tengok cerita ni
mestilah tahu kan? hehe <3
Kalau korang tengok dia berlakon time dia senyum..ishhhkkk!!
whoooaaaaa...dengan aku sekali tersenyumm
tapi aku ni memang tak ada lesung pipit la kan..hek3

Dulu2 aku ada berangan jugak lau nak cari calon suami nak yang
ada lesung pipit..hehehe..bukannya apa..
Biar nanti anak aku pun ada lesung pipit jugak :)
Macam baby kat bawah nie haa..




Comel kan tengok dia senyum? Alahai...anak sapa la ni kan?
that's why la aku nak carik lelaki yang ada lesung pipit
hehe..berangan sudahhh..peduli apa aku kan? haha
Dan sebenarnya impian aku dah pon dimakbulkan :)
korang tak percaya? ala..npe la xnak percaya?
nak bukti jugak ke? Ok la..kalau cam tuh
korang tengok la sendiri ea kat bawah nie
jengg..jengg..jengg..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Cakkkkkkkkkk!!!!!!




Hahaha..ini lah dia buah hati kesayangan aku...comel kan? sweet je
suka tengok bila dia senyum taw...
nak marah pon tak jadi..cair hati aku..hehehe
He is mine  ok :)
hahaha..

Ok la..bubyeeeee!!!!



p/s : siapa kat sini yang ada lesung pipit dan suka lelaki yang ada lesung pipit?



    9 comments:

    ema_amy said...

    Manis si lesung pipit tu....
    suke yg baby....like..like kalu ada butg like..


    follow u

    myzamar said...
    This comment has been removed by the author.
    myzamar said...

    lesung pipit xde la...kalau lesung batu blh x...hehehe..pape pun de lesung pipit mmg mnis bila senyum...chilll

    Kasih Juju said...

    so sweet..:)

    Unknown said...

    suwweett ^_^

    Unknown said...

    suke2....kalo tak ensem pun leh jadi ensem kalo ade lesung pipit....

    nurathirahkaman said...

    aigoo.. tadak lesung pipit laaa

    eiyna zhafirah said...

    comel nye baby tue ^_*
    kbtln sy pn ade lesung pipit . hehe

    Unknown said...

    Saya pun ada lesung pipit, dan gf saya merangkap bakal isteri pun ada jugak lesung pipit tapi dua dua kat belah kiri. Hahaha xD

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...