Saturday 24 December 2011

Selamat Pengantin Baru :)







Peace ^_^v




Firstly, aku nak mengucakpkan tahniah dan selamat pengantin baru kepada sepupu aku Nor Suzarina ( kak rina ) dan pasangannya Mohamad Azfanizam ( ejaan nama lupa ) sorry kalau tersilap nama  yang baru sahaja melangsungkan majlis perkahwinannya pada 17 Disember 2011..sudah seminggu bergelar isteri, dan baru hari ini aku rajin nak mengupdate..hehehe

Alhamdulilah, semuanya berjalan dengan lancar..aku bertolak pergi ke rumah dia pada Jumaat petang dan pada malam tersebut aku pun sibuk seperti orang yang nak berkahwin dengan memakai inai..haha..bak kata orang, amik berkat..mana la tau jodoh aku sampai awal kan? hehe <--- statement gatal ( abaikan )

















ok..ni budak yang sedang berangan..hehe




with my kazen ( amek berkat...haha )



Ni jek gambar yang aku larat nak upload sebab line lembap gila macam kura2..hak3..oppss !! sebelum terlupa, hari ini semua bertolak pergi ke Kelantan untuk majlis di belah pihak lelaki plak..sorry sis, tak dapat nak join hantar pergi ke kelantan sebab ada hal lain..waahh!! mesti syok kan duduk dalam bas beramai-ramai

Semoga masjid yang dibina tetap utuh dan kekal sampai ke akhir hayat..semoga dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah..aminnn :)


p/s : lepas ni turn siapa plak eak? aku ke? ngeeee @_@ 






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...