Friday 30 December 2011

Goodbye 2011, Welcome 2012 :)






Hye ^_^






selamat tinggal 2011...
terima kasih 2011 sebab bawak seribu sinar untuk aku
seribu kebahagiaan jugak..
2011 banyak kenangan tercipta bersama kawan-kawan
2011 aku dipertemukan dengan seseorang yang sangat aku sayang
2011 aku menduduki peperiksaan STPM
2011 yang begitu indah
terima kasih 2011









selamat datang 2012..
semoga anda juga bawak seribu sinar dan seribu kebahagiaan untuk aku
semoga aku lebih bahagia bersama keluarga dan si dia yang tercinta
semoga aku selamat untuk 2012
semoga aku diberi nafas untuk terus hidup di muka bumi ini
semoga aku lebih kuat menghadapi apa jua cabaran yang datang
semoga aku menjadi lebih dewasa dan matang
semoga aku menjadi insan yang lebih baik dan mengikut perintah agama
InsyaAllah :)
2012, please be nice to me ^_^









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...