Sunday 19 June 2011

Momory 5 IT 1 in STK :)



Dedicated to student 5 IT 1 :)
_________________________


aku nk mluahkan kerinduan yg teramat dekat membe2 skolah lma aq...kpd membe2 yg dlu sekolah kat Sekolah Tinggi Kluang especially dak2 clz 5 IT 1, aku mmg rndu gle2 dkt kowg sume..kdg2 aku teringat detik2 manis dan pahit yg penah kita lalui bersma spnjag kte sume bersekolah n berkawan..memory 2 sume mmg bermkna bg aku n susah untuk aku lupakan sbb bg aku wlaupun msg2 da continue stdy jauh2, aku harp kowg xlupakan sume memory kite bersma ok :)


nie memory bdak clz 5 IT 1**
________________________

























haa..nie la detik2 manis pershabatn yg sudah lma terjalin..nice kn??rndu sgt saat2 cm2..mgkinkah akn berulang??myb kot..hee..so, bla dikenang blik mmg bez la time 2..tp skg sume da jauh kn..wlupon da juah xd alasan tuk ktowg sling berhubung antra satu sma lain..hp n fb la yg jd pengikat hbgn nie trus berkekalan..kan3??haha

aku ad video tuk kowg sume..maaf yek lau kt video nie xd pic cpe2..jgm mra taw :))


persahabatan yg terjalin seperti kisah Tentang Bulan :)) smga persahabatn nie terus terjalin erat ok **

tamat post
____________
















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...