Tuesday 6 March 2012

Esok Result STPM Keluar

 








Hye ^_^



Dah lama rasanya tak menghadap depan lappy untuk mengupdate blog..tapi aku online FB, Twitter boleh pulak kan? haha..bukannya apa, cuma idea tak datang2 sebab tu aku tak tahu nak update apa..maybe ni semua gara2 result STPM nak keluar kot..alahai =.='


Semua mesti dah tau kan result STPM keluar esok bersamaan 7 Mac 2012..perasaan aku saat ini sangatlah takut dan berdebar-debar..I'm always thinking about my result n i'm really2 worried about it..hanya Allah sahaja yang tahu situasi dan perasaan aku saat ini :(


Susah kot aku nak tidur malam ni..aku cuma berharap everything will be fine tomorrow..harap2 rakan2 seperjuangan aku yang lain akan dapat result yang gempak dan boleh membanggakan..agak2 ramai tak eak yg dapat 4 Flat? aku sendiri pon tak pasti, just wait n see :) korang semua doakan la yang terbaik untuk aku agar aku dapat keputusan yang cemerlang dalam STPM dan dapat meneruskan pengajian di IPTA..InsyaAllah ^^






Semoga esok adalah hari yang paling menggembirakan untuk kami calon2 STPM 2011..kalau tak dapat result yang bagus, sijil STPM tu akan bertukar menjadi Sijil Tunggu Pinangan la jawabnya..hahaha..walau apa2 pon, esok jangan ada sesiapa tanya aku dapat bape okay! *kalau result okay aku terus post kt FB..hehehe

Apa yang penting plan aku esok pergi sekolah tak nak pandang kiri kanan dan kaki terus melangkah keluar ke pintu pagar sekolahh..LARIIIII!!!!! hahaha..kalau tak kompem dyowg semua tanya aku dapat bpe..nak menghadap2 muka guru2 yang mengajar lagi la malu..aisemannn :$


Ok la..cukup la eak setakat ni aje..this story mory will be continue tomorrow..errrr?? InsyaAllah la ehh..hehe..i hope u alls can pray for my sucess and i hope i can get flying colours result..Aminnn :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...