Friday 6 May 2011

Cinta Sampai Disini

Hye u all sume....

Entry aku kali nie juz nk share pnglamn mnis dan phit saat aku di lamun cnta suatu ketika dahulu...hehehe..aku ad la brkwn dgn ssowg nie, iaitu encik e.......aq start kenal gn dy time aku fm2 lagi..cmne aku leh knl gn dy??haaa..tue ad la rhsia..huhuh..prbzaan umo ktowg xla jao cgt,cma tue dy sthun sje drpd aku..slma sbulan kmi brkwn,tb2 pd mlm yg bertrikh 14 julai 2007,tpat pkul 12 tgah mlm dy mluahkan sgala isi aty dy n mlmar aku tuk jd gurlfrend dy..wow!! time tue aku rse cm satu mmpi je kot..yelakan bb time dy ajk couple tue aku sbnrnye tgah ngantuk n dlm keadaan sparuh sdar..hahaha..tp trnyata tue sume adlah realiti bkn mmpi..aku pe ag,tnpa pk pnjg aq trus mgatakn "yes" pd dy..pe ag dy pon trut epy bla dgar jwpn aku..sjak ary tue idup aku btol2 trasa bhagia yg tramat cgt bb ad owg yg sygkan aku dgn spenuh aty..dy pomise gn aku yg dy akn buat aku bhagia,xkn skitkan aty aku n xkn tglkan aku..saat tue aku rsa aku la wnita yg bertuah krna mmiliki llki sperti dy.......sperti dnia nie mlik kmi berdua:)


Tp lngit xsmestinya slalu cerah kn??prhbgan kmi akhirnya trputus di tgah jln....slama 4 taun kmi brsama,brkgsi sgala suka dn duka.. nmun apakan dya aku da cba tuk mmprthankan hbgn nie nmun ttp xbrjya..prhbgn kmi terputus bkn sbb owg ke3 or 4,5,6..tp slma 4 taun aku byk brsabar gn dy yg slalu sja buat aty aku skt..ary2 bla msej jek,ad jek bnda yg nk dgduhkan..pernah juga trlints di fikiranku untuk mnx ptus je gn dy..tp aku nie jns yg ssh untuk mnyebut perkataan "putus" sbb aku xska mndgar prkataan tue n xska myebut bnda tue..


Aku pndmkn jek pe yg aku xpuas aty gn dy cmpi la satu saat dy mnx ptus gn aku...aduiiii time tue aku rsa trkejut cgt n menitis air mta aku....tp pe kn daya..myb tue jln yg terbaek tuk kmi..shari lpas tue aku prgi jmpa dy sbb dy nk jmpa aku buat kali yg terakhir..bla trpndgkan raut wjhnye aty aku jd sayu n skali lg air mata aku mnitis dpan dy..mak oiiii time tue aku rsa da cm filem hndustan plak...hehehe..untuk kli yg trakhir gk dy mngesat air mta aku dan mgatakn yg dy sygkn aku dn nie jek pnyelesaian yg terbek agar slps nie idup aku akn lbh bhgia..urmmm bhgia ke aku??


Selps prpishan aku dn dy,bygn dy sntiasa mghantui fkran aku..mane xnye...lau g ne2 tmpt yg ad kngan aku dn dy msti aku teringat blik saat2 tersebut..cmne la aku nk lpakan bnda nie sume kn??mmg take time gk tuk aku hapus sume memory aku gn dy...slps 3 bln kmi brpisah aku dpt tau yg dy da ad gurlfren bru..wah,cpt btol dy jmpa pngganti aku kn??time tue aku juz leh berdoa dn brharap dy akan bhgia dgn ssiapa shaja plihan aty dy..tp cmne gn aku??aq still "single" sbb aku tkut tuk brcnta ag..agk lma gk aku mmgg status sngle nie..


Wlu pe pon aku ttp doakn yg trbek tuk dy..aminnnn..aku trima sume nie dgn aty trbuka sbb aku prcya ad hkmah d sebalik pe yg belaku nie..mgkin ad insan lain yg akan mnjdi clon boyfren aku yg trbru..hahaha...smmgnye Allah akn mnemukan kta dgn owg yg slah sblom mnemukan kta dgn owg yg btol..smga slps nie akn hdir sssorg dlm idup aku yg mngisi kksongan tmpt di aty aku dn dy dpt mnerima dri aku seadanya srta dpt mnyayangi aku spenuh aty.....urmm ad cpe2 x nk jd clon2 nye???hahahaha

Cinta itu amat myakitkan sseorg..tp cnta juga akan mmbuat ssowg itu bhagia

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...