Sunday 8 May 2011

I Love U Mom........

Kli nie aku nk share dgn kowg psal mk aku nie...yelakan,hari ibu bkal mnjelma..tgl bpe ary ag kn...aku tau sume anak kt dlm dnia nie sygkan mk dy..ne ad ank yg xsyg mk kn??bg aku mk aku adlah sgala2nya dlm idup aku..tnpa dy aku xkn dpat mlihat dnia yg cgt indah dan brmkna ini...


Pngrbann sorg ibu sgt brmkna...bygkanla dy mgndgkan kita slma 9 bulan dan snggup mmpertaruhkn nyawa tuk mlhirkan kta..nie la pngrbnn yg trbsar ssorg ibu trhdp anknya..sbb tue syurga di bwh tapk kki ibu..taraf ssorg ibu lbh tnggi brbndg taraf sorg ayh...oleh tue,kta ptt mnghrmati dn myayangi kedua owg tue kita...


             nie la mk aku dgn adk2 aku yg hero2 sumenye..tp nie pic lma...time rya msa nie.....


Mk aku nie jns yg cgt tgas dlm mnddk ank2 dy....dy amt mmntgkan dsiplin dlm dri ank2 nye..bb tue aku nie brdsplin ckt...hahaha...yeke???mk aku nie pon jns agk cerewet dn ska berleter...yg tmpias kna aku la..ary2 dy akn mmbebel dgn aku..aku da lali dgn sume 2,tp aku still dgar dan ikut nsihat dy..yela,nsht mk 2 pntg supya idup kte lbh bererti..hehehe..


Mk aku nie sume keje dy blh buat...memasak,mnjahit,mngemas n byk ag la..tp xsume yg dy pndai 2 aku ikut..hehehe..dlm bb mmsk dy la yg power...mskannye sume sdp2,bb tue aku nie kuat mkn...huhuhu....dy pnh gk suh aku blajar mnjhit,tp mmg aku nie xd bkat lgsg dlm bb mnjhit...mmg kaku la lau pijak msin jhit tue...xpe mk,t owg crk suami yg pndi jht k....hahahaha...wlupn ary2 kna berleter n kna mrah aku ttp sygkan mk aku..sbb mk aku tiada cpew leh gnti...


Mgkin 1 ary nnti aku akn merasai pe yg mk aq rsa slma dy mhirkan dn mmbsarkan aku slama 19 taun nie..mgkin bla aku da ad ank nnti aku dpt merasakn bnda yg sma pe yg mk aku rsa....hope ank2 aku nnt akn syg aku sperti aku sygkan mk aku n mgkin lbh dri tue...chewaaahh....xd pe yg aku leh bls untuk mk aku mlainkan aku mndpat kejayaan dlm idup aku..tue yg lbh pntg..hnya kejayaan ank dpt mmbhgiakan aty ibu bpa kta...wang bkanla sgala glanya bg mreka..so,syangilah ibu anda!!!

To my beloved mom, Aidah bt Sarani, i just want to say that i love you so muchhhhh n ksh syg nie xkn pernah pudar...Happy Mother's Day mom....mmmuahhhhhhhh!!

2 comments:

Encik Bedak Sejuk said...

muuah jugak...HAHAK... :P

♥ Cik Pelangi ♥ said...

hahahaha.....amboi...mmmmmuaaahhhhh gk la....hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...