Friday 12 August 2011

2 bulan sudah ~


holla :)


Tetibe jek hari nie rasa nk update blog..jd rjin la plak kn time bulan2 puasa cmnie..yela da xtau nk wtpe kn..lau duduk jek kompem perut nie terasa lapar..HAHAHA..hari nie aku nk update cter psal aku and buah hati pengarang jantung aku <3..hehe..


So far, da dua bulan kami couple..alhamdulilah blom ad apa2 msalah yg tmbul lagi..semuanya berjalan dengan lancar..aku harap sampai bila2 la kami mcm nie, bebas dari sebarang masalah..tetapi adat la dalam sesuatu hubungan itu ada pasang surutnya..kalau x bergaduh cm xbest je kot..hehe..tp gado manje2 la ea, jgnla bergaduh sampai mnyebabkan hbgan tue putus di tengah jalan..


hari2 aku begitu bahagia sangat bersama dengan si dia..si dia pon jenis yang caring, romantik, dan gila2 mcm aku jgak..sbb tue kitaowg sekepala...tp kesian la kt dia jugak sbb terpksa melayan kerenah aku yg noty mcm nie..da mmg aku cmnie, so dy kna sbar jela..kan3? hee :)
secara jujur aku x pernah rasa bahgia mcm nie..mngkin aku dah bertemu dgn cinta sejati aku..cinta yang akan kekal sampai ke akhir hayat nanti..InsyaAllah =)


baru jejak 2 bulan kami couple..so aku berharap hbngan nie akan kekal dan aku selalu berdoa agar dia menjadi jodoh yang terbaik untuk aku dan tercipta untuk aku..aku yakin dengan dia yang dia mampu menjaga dan mendidik aku menjadi sebaik-baik insan di muka bumi ini ( peh ayat mmg power ) haha..walaupon aku dan dia berjauhan, ini membuatkan perasaan cinta antara kami semakin kuat dan rindu semakin tebal :D inilah yg terpksa dilalui oleh kami disebabkan hbngan cinta jarak jauh..wlaupepon aku terima benda nie dgn positif...( always think positif ) wink2 :)


ok la..juz that's all for today..mls nk type pnjg2..so, doakan la yg terbaik untuk kami..AMINNNN


P/S : saya sayang awak sangat2 :)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...