Friday 5 August 2011

~ happy bfday to me ~






5 ogos 2011 ( Jumaat )
___________________


hari ini merupakan hari yang sangat special bagi aku sebab hari ini genap la aku berusia 19 tahun..waaaa!!! semakin lama semakin tua aku ni kn..tapi, inilah lumrah kehidupan..yang muda semakin muda, yang tua semakin tua..hehehe ~ :)


sempena ulangtahun kelahiran aku, aku berazam dengan diri aku sendiri yang aku akan mengubah sikap aku..sikap yang sperti kebudak - budakan harus dibuang dan menjadi lebih matang..errr tapi boleh ke?? insyaAllah i will <3..aku cuma berharap agar aku dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki oleh-Nya, berada dalam keimanan, berjaya dalam apa jua yang aku lakukan, sentiasa berada di smping orang yg tersayang ( keluarga, kawan dan si dia ) dan semoga hubungan aku dgn dia berjalan dengan lancar, bahagia selalu dn berpanjangan hingga ke akhirnya =)


aku nk ucapkan terima kasih kepada dia yang telah memberikan hadiah yang sangat special bagi aku sempena birthday aku..thanks a lot dear..i really2 like it and i appreciate what you do to me..bantal DOMO tue sangat cute..siyezly!! like u dear..hehe..n patung angry bird tue pon sngat cute..love it!! dia jugak ada bagi aku pinjam novel favourite dia " dunia ini sederhana kecil " dan aku akan menghabiskan bacaan aku dalam masa yang terdekat nie..dan jugak kad hari jadi yang akan aku simpan baik2 sebagai kenangan yang terindah bagi aku..ayat2 dalam kad itu amat menyentuh perasaan aku sehinggakan aku menitiskan air mata tatkala membaca kad tersebut..bkn jiwang ok myb aku tersentuh..ini la yang dikatakan menangis kerana bahagia..dan semoga bahagia itu menjadi milik kami selamanya :)


ok la..sampai sini sahaja entry kali nie..aq nk ucpkan bebanyak terima ksih kepada mereka semua yang telah wish birthday aku..kepda rakan2 sekolah, keluarga, rakan2 di facebook, kazen2 thanks sebab ingat birthday aku..tapi yang paling penting tahun nie aku xkena baling tepung plus telur lag ok..haha..:)


HAPPY BIRTHDAY CIK DIYANA =) sweet 19 :)
_____________________________________


thanks for reading :)


tamat post by : ~ cik diyana ~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...