Sunday 22 July 2012

Cerekarama TV3 : Perempuan Neraka







Hye ^_^







Nak tanya dulu. Siapa yang tengok drama ni malam tadi? Sila angkat tangan macam saya. hiksss!! ( sambil angkat tangan :p ) Aku nak update mengenai jalan cerita tu serta lakonan hebat dari Fizz Fairuz dan Sherie Merlis :)



Kisah Perempuan Neraka ni memang banyak pengajaran dan tauladan yang boleh diambil oleh isteri2 di luar sana. Memang sedih bila tengok drama ni, macam nak menangis pon ada. hehe. Memang benar kadang2 suami ni banyak jugak kekurangannya, tak semua manusia itu sempurna. Tapi si isteri la yang patut menutup segala kekurangan suami agar nampak kesempurnaan tersebut.  Janganlah jadi suami yang terlalu lemah dengan isteri, jahil, dayus atau sebagainya sebab dosa yang dilakukan oleh isteri akan ditanggung oleh si suami dan akan ditanya di akhirat kelak.


So, moral of the story, kita amik la pengajaran dan iktibar daripada cerita ni untuk memperbaiki kesilapan dan kelemahan masing2. Jangan hanya nak menunding jari dan menyalahkan antara satu sama lain. Si suami pun, kena la tegas sikit dengan isteri dan jangan hanya nak ikut apa yang disuruh oleh isteri. Kalau sayang pun berpada-pada la, ikut tempat ye :) hehe. Aku cakap ni macam dah kahwin je :P hik3!


Ok, sampai sini je nak update :) Selamat Berpuasa ^_^


~ Bubye!!






3 comments:

Noor Atikah Ramli said...

x dapat tgk smlm..tgk kawan2 update kt twitter smlm cm best je citer.tggu nk download la nnt .

vendoline said...

sakit hati je tengok smlm.hehehebest
salam ramdhan

jemput join n promote my first give away
http://edyfee.blogspot.com/2012/07/my-first-give-away.html

Kekzamanis said...

MM tak tengok ar plak.. Layan kat youtube aci tak? Macam menarik jer dengar nih.. Hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...