Tuesday 1 November 2011

Selamat Hari Lahir Ibu :)





Peace ^-^v

SELAMAT HARI LAHIR KE-44 IBU !!!!!!!

Hari ini bertarikh 1 November 2011 merupakan hari ulangtahun buat insan yang
amat aku cintai dan sayangi dunia akhirat <3

Mak aku hebat sebab :)

1. Mak aku pandai masak..semua yang dy masak mmg sedap..mak aku la chef
paling hebat kat dunia nie..hehehe

2. Mak aku cekal, sabar dan tabah membesarkan kami adik-beradik yang sememangnya
nakal2 nie..even mak marah kami, itu semua sbb dy nk mlihat kami mnjadi insan
yang berguna :)

3. Mak aku kerja keras untuk membesarkan kami adik-beradik..dy sibuk mncari kerja
supaya dapat memenuhi semua keinginan anak2 dy

4. Mak aku sentiasa ada dlam hati aku even dy slau berleter kat aku n adik2 aku

5. Mak aku suka marah2 if kami ada buat salah..sbb marah2 tue la kami jadi orang

6. Mak aku jugak penceramah bebas bcoz dy suka berceramah n bagi nasihat kepada
kami semua..sometimes dy akan story psal kesusahan idup dy masa kecik2 dlu
aku hanya mnjadi pendgr yg setia <3

7. Kesimpulannya, mak aku ada lah insan yang terhebat hingga xdpat aku nak gmbarkn
dgn kata2..tiada insan lain yg dpt mnggantikannya :)




Jika kita diberi kesempatan untuk mengendong ibu kita di belakang bahu, lalu mengelilingi kaabah bersamanya sebanyak tujuh kali, belum tentu kita dapat membalas setitik air susu yang diminum kita sewaktu bayi.


I LOVE U MOM VERY MUCHHH !!!

Dedicated to my beloved mom : Aidah bt Hj Sarani





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...