Sunday 28 October 2012

Dating With My Love ♥






Hye ^_^



Seperti yang diberitahu dalam entry yang semalam, inilah story special yang aku nak update and share dekat korang semua. Aku buat entry ini jugak atas permintaan dari si dia, siapa lagi kalau bukan Encik Bedak Sejuk kesayangan tu. hehe. So, demi dia, aku akan update kisah pertemuan kami berdua baru2 ni okay :) ( malu2 kucinggg :P )



Setelah 4 bulan kami tidak berjumpa, akhirnya dapat jugak masing2 melepaskan kerinduan yang tak dapat nak ditanggung lagi. haha. Bila masa aku nak masuk UiTM Jengka pun, kami tidak dapat berjumpa sebab masa tu agak kesuntukan masa nak jumpa. Sedih memang sedih, tapi antara kami still ada connection, handphone and skype la tempat kami tetap berhubung. Kalau tak ada, mati aku kat sana nanti. hehehe. So, disebabkan dapat balik ke Johor sempena Raya Haji and Mid-term break ni, aku pun amik la kesepatan ni untuk balik dan berjumpa dengan dia sebelum aku pulang ke rumah. Kelas terakhir aku sebelum cuti pada hari selasa, dan nasib kelas pada hari tersebut habis pukul 4 petang dan lepas balik dari kelas aku pun excited packing barang semua untuk balik ke Johor. Lagipun, aku bertolak untuk balik cuti pada malam tersebut pukul 9 malam dan dijangka akan sampai ke terminal Larkin pada pukul 4.30 pagi. So, tak ada hal la pasal siapa nak amik aku sebab EBS yang akan amik pada pagi tersebut. hehehe :P


So, bila dah sampai aku pun suruh dia amik aku dekat depan McD Larkin sebab dah 7 jam aku duduk dalam bas. Penat sangat2 sebab perjalanan jauh dan memenatkan. Driver dalam bas tu pulak asyik pasang lagu dangdut n Gangnam Style aje. So, layan kan jelaa. haha. Selepas itu, kami bergerak dan dia membawa aku pergi ke McD sebab aku dah mengidam gila nak makan McD. Maklumlah dekat Jengka cuma ada KFC je. sedihh kan? :'( Mula2 plan nak makan Big Mac, tapi pagi2 breakfast punya jela ada kan. So, xpela, asalkan dapat makan kan. Then lepas makan dia bawak aku jalan2 pergi Legoland. Pagi2 buta mana la ada kaunter bukak. So, kami cuma jalan2 aje kat situ, tak masuk pun. Lagipun masing2 tak ada duit lagi, aku punya PTPTN pun tak masuk lagi and dia punya gaji pun tak dapat lagi. Dalam mimpi jela dapat masuk ea. muehehehe :P















Selepas dah puas plesing amik gambar semua, kami pun decide nak pergi ke Restoran Aliff tempat dia selalu lepak. Dekat sana nanti bolehla aku online sekejap. Dekat pukul 10 lebih aku bertolak untuk pergi ke City Square sebab kami nak tengok wayang movie " Aku Terima Nikahnya ". Movie tersebut mula pada pukul 11 suku dan tamat pada pukul 12:45 tengah hari. Masa dalam wayang tu, perut kami masing2 dah berbunyi tanda tengah lapar. So, kalau nak makan pun kena la habiskan movie tu dulu kan. Bila movie dah tamat je, aku ajak dia pergi ke kedai baju F.O.S. sebab aku nak carik kameja untu dibawa pulang ke Jengka nanti. Lagi pulak aku suka beli baju kat situ sebab kebanyakkannya lawa2 dan harga pun available. Tapi last2 aku dapat beli satu je kameja sebab duit tidak mengizinkan aku untuk shopping lebih2. haha. Lepas tu, aku terjumpa pulak Buskin-Robbin. Apa lagi, aku pun belilah aiskrim tu tapi dalam skop yang sedikit jela. hehe. Tak boleh banyak2 nanti tak habis. hahaha.


Lepas tu, kami terus bergerak pergi ke Jusco Bukit Indah semata2 sebab nak makan Subway. Disebabkan dia sekarang sudah ada kereta, bolehla aku arahkan aje dia suruh bawak aku pergi mana2 kan. hehe. Finally, dapat jugak aku makan Subway sebab aku teringin nak makan benda tu. Kat Jengka sana mana ada mende2 ni semua. Disebabkan si dia kesian dekat aku, dia tunaikan jugak la semua hasrat aku nak makan macam2 bila date dengan dia nanti. Dapat jugak kan. Thanks so muchhh my dear :) hehe


Dalam pukul 4 petang, kami bergerak untuk pulang dan yang paling best dia yang hantar aku balik tapi dia cuma hantar aku sampai Ayer Hitam sahaja. Sebab aku dah suruh ayah aku amik aku dekat situ untuk balik ke rumah. Time nak berpisah tu, rasa sedih and sebak mula ada dalam diri sebab aku tak tahu bila kami akan berjumpa lagi selepas ni. Tapi InsyaAllah aku akan usahakan untuk jumpa dengan dia for the next time :) Dia tetap tunggu aku di stesen bas Ayer Hitam tu sehigga la ayah aku sampai untuk menjempu aku dan setelah itu dia menyusul kereta ayah aku dari belakang dan akhirnya kereta beliau hilangg dari pandangan :(



Ok. That's all for today. Ni je story yang nak dikongsikan bersama. Bukan niat untuk menunjuk2, tapi ini sekadar cerita yang ingin dikongsi bersama :) Tunggu entry yang seterusnya okay. bubyeee~~



To My EBS, I hope you know my love and my feelings towards you never change because I love you damn much and you are my only one. No doubt. I hope you believe it and keep your trust on me. You don't worry because I'm yours and I want to say sorry if I have done something that make you feel speechless, sad, mad and so on. I'm really2 sorry :( I realise that I'm not a complete person, but I try to become the best woman just for you. I hope you know that dear.





















2 comments:

Kekzamanis said...

Dah janji ea pakai baju kaler biru.. Hehe.. Btw, semoga perhubungan kamu berdua berkekalan till Jannah.. InshaAllah.. =)

mizayusof said...

salam kenal. bestnya dapat pergi legoland. miza belum sampai lagi kesana. harap hubungan korang berkekalan abadi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...