Wednesday 31 October 2012

Hang Out With Her :)






Hye ^_^



Disebabkan tengah tak tahu nak buat apa petang2 macam ni, dengan cuaca yang tersangat best sebab kat tempat aku tengah hujan lebat gila, so aku ambil kesempatan ini nak mengupdate blog. Lagipun aku ni baru je bangun dari tidur ( sambil gosok2 mata. hehe :p ). Bangun2 je terus hadap lappy kesayangan  sebab nanti dah balik Jengka dah tak boleh nak update blog sangat. Tapi ni cuma entry pendek je. So, tak payahla nak baca lama2 kan dan aku tak perlu la menaip panjang2. ye tak? wink2 :D


Sebelum aku balik ke Kluang lagi, bff aku yang sorang tu sibuk ajak aku date dengan dia bila aku dah balik nanti. Maklumlah, dah rindu-rinduan dia dekat aku. Lagipun masa aku pergi Jengka aku tak sempat nak meet dengan dia. So, bila balik hari tu, tertunai jugak la hasrat dia nak jumpa aku :) Kami pergi jalan2 dekat Kluang Mall, Kluang Parade and then kami makan Pizza. Tu pun nasib ada orang yang belanja kami sebab aku dah sebulan lebih tak jumpa pizza dekat sana. hahaha.














Lagi pun kebetulan aku jumpa dia sebab nak ajak dia pergi shopping :) hehe. Macam2 benda aku shopping hari tu dan duit keluar laju je macam air. Beratus-ratus habis pada hari tu. sobbsss T_T 


Tapi aku shopping bukan untuk membazir, tapi aku betul2 memerlukan barang2 tu semua utuk dibawa pulang ke Jengka pada hari ahad ni. Kat sana mall pun tak ada, so balik ni jela masa yang aku ada untuk shopping semua barang2 yang aku nak. huhu. Lagipun bff aku tu jugak akan sambung belajar dekat Negeri Sembilan, sebab tu aku kena jumpa dengan dia sebelum dia pergi belajar nanti. Entah bila kami dapat hang out macam ni lagi. tapi memang best bila dapat gelak sakan sama2 dengan dia. Entah bila dapat ketawa macam tu lagi kan. RINDU :(


Ok la, kata entry pendek kan. so, sampai sini aje dulu. perut dah bunyi2 mintak untuk diisi. Nak pergi makan dulu ye. hehe. bubyeee~~



1 comment:

Kekzamanis said...

Syoknya dapat jumpa bff.. Shopping sama2 lagi.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...