Tuesday 9 October 2012

Theater Musical And Fashion Show For Junior Night








Hye ^_^




Minggu depan UiTM Jengka, Pahang akan buat Junior Night untuk budak2 degree yang baru masuk ni macam aku ni la kan. And then, pada malam tu setiap kelas diberi dua pilihan untuk membuat persembahan. Kelas aku pulak kena buat persembahan Theater Musical and Fashion Show. Kami kena bahagikan la student dalam kelas kami kepada dua kumpulan. So, ada yang masuk theater and ada yang masuk fashion show. Dan aku agak2 dapat yang mana eak??






Theater Musical


or


Fashion Show






Akhirnya, keputusan dibuat jugak dengan cara mengundi. Last2 aku kena bertheater pada malam tersebut. Aduyaii aku sebenarnya nak fashion show sebab time sekolah2 dulu aku pernah masuk fashion show ni. Cuma bila masuk fashion show ni, kena keluarkan modal sikit la kan. Tapi xpela, dah dapat theater kena la berlakon pulak kan. 


Tema untuk kedua2 persembahan ini bertemakan RETRO. Kalau fashion okay la lagi kan. Kalau theater?? takkan nak buat macam filem Azura kot. hahaha. so, malam tadi kami dah discuss and decide nak buat theater pasal cinta terhalang. whatever la, yang penting pada malam Junior Night tu semuanya berjalan dengan lancar. Ni pun watak pun xtau lagi, latihan langsung xbuat. Budak2 senior dah nak tengok latihan kami pada hari Ahad ni. huh! semakin busy dan busy lepas ni. huk3. Doakan la supaya persembahan kami berjaya ea pada malam tu and we try to do the best performance :)



K la byeee~~







1 comment:

m said...

goodluck! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...