Wednesday 18 April 2012

♥ Fall In Love ♥






Hye ^_^




Aku nak bagitau yang aku da jatuh cinta..serious aku tak tipu..apabila melihatnya  pertama kali, aku terus jatuh cinta. Tak pernah aku rasa perasaan seperti ini. Betul la kata orang kan? cinta bermula dari mata turun ke hati. Ini lah perasaan yang aku nak gambarkan sekarang ni dan apa2 pun aku akan cuba mendaparkannya dan pastikan dia menjadi milik aku seorang! yes, only me!! npe? tak boleh ke? ada aku kisah? hahaha (pentingkan diri sendiri )



Korang nak tau ke aku jatuh cinta kat sape? ishh bukannya tak nak beritahu..aku takut kalau aku beritahu korang pun akan jatuh cinta jugak..ni yang tak berapa nak best nie..nevermind la, demi korang semua aku sanggup share sebab sharing is caring right? haha ( ayat tak boleh blah )




Ni la dia orangnya yang membuatkan setiapa hari2 ku menjadi tak keruan, tidur tak lena, makan tak kenyang tapi mandi basah ok! haha















LOVEPINK NIKKON 1


Ni lah dia bendanya..haiyaaa!! korang ni, suka sangat buat andaian melulu..cepat betul otak tu ligat berfikir kan..haha..aku tak mention habis lagi..takkan la aku nak curang dengan sayang aku plak kan? hehe


I will make sure one day benda ni akan jadi milik aku..lagi bagus kalau ada orang nak hadiahkan aku benda ni kan? haha..tak pon aku menang cabutan bertuah ke kan? hehe..tapi serius aku memang suka kamera ni dan bolehla aku amik gambar puas2 kan? hik!









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...