Tuesday 3 April 2012

I Miss You :'(







Hye ^_^







Inilah perasaan yang aku sedang alami sekarang ni..SAKIT RINDU!!!! rindu sangat dekat  dia..hanya Allah sahaja yang tahu apa yang ada dalam hati aku dan apa yang bermain dalam fikiran aku..bila la agaknya kita dapat bersua kan? even dia dah balik ke JB pon still xtau bila kami dapat jumpa..kalau dia dekat Penang, dapatlah tiap2 malam kami skype..tapi bila dia dah habis study ni, then balik JB xdapat la nk skype gara2 line internet tak ada..makin rindu pada dia..ermm kalau dapat tengok muka dia pon jadi lah, terubat la rindu kat dia..sekarang ni hanya menatap gambar2 dia aje la untuk dijadikan pengubat rindu aku :'(


Inilah agaknya penangan bagi orang yang bercinta kan? bila kita rindukan seseorang, rasa macam hati kita sakit je..makin menbuak2 perasaan nak jumpa..tapi aku faham dengan keadaan dia sekarang kenapa dia xdapat nk jumpa aku buat masa ni..sekarang dia sibuk bekerja untuk mencari duit..alhamdulilah, buat kerja tu baik2 taw :) InsyaAllah bulan depan ke kami akan jumpa untuk lepaskan rindu yang semakin membara ni seperti ombak rindu..hehe


Aku tahu dia pun rindukan aku jugak..tapi nak buat macam mana kan? sabar jela, itu lah yang aku tanamkan dalam diri aku sekarang ni..pasti akan ada hikmahnya bukan? ok la, nanti kita meet ok budak bucuk..nanti kita pergi jalan2, makan2, amik gambar semua ea.. xmau sedih2 taw ^^ ( padahal aku yang selalu sedih )..saya tetap akan tunggu awak ok, sebab saya rindukan senyuman awak tu, bila awak senyum hati saya cair taw bila tengok dimple awak tu..hehehe :) I love u la <3






3 comments:

Farah Fauzi said...

akak!! sy sedih laa bce entry nieh..lebih kurng dgn perasaan sy skrng nieh..hee~ btw, farah doakan akak kekal dgn dia ea..insya allah smpy ke syurga.. aminnn :)

yayahnasake said...

tepat kena kat saya entri ini... sama2 rasa lah kita nie kak... hehehe

♥ Cik Pelangi ♥ said...

hehehe..thanks yek adik2 semua :) sedih kan bila kita rindu kt someone tu :( hari2 rasa cm nak nges..akak pon doakan jugak ok :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...