Monday 30 April 2012

Genap Setahun Perkenalan Kami







Hye ^_^






Hari ini bertarikh 30 April 2012 adalah tarikh yang sangat bermakna dalam hidup aku. Kenapa? sebab tarikh ini lah yang telah menemukan dua hati dan akhirnya menjadi ' SATU '. Tarikh ni merupakan tarikh di mana aku berkenalan dengan seseorang yang sangat istimewa di hati aku sekarang ni, seorang yang sangat cute, handsome, funny dan paling best dalam dunia ni. hik3! ( kompem muka dia blushing bila baca ni )


Bermula dari 30 April 2011 aku mula kenal dan berkawan dengan dia, sampai la satu masa dia propose aku untuk jadi princess di hati dia, sampai la sekarang aku tak boleh lupa segala kenangan yang pernah berlaku sepanjang kami berkawan selama beberapa sebulan sebelum dia propose aku. Memang best gile bila dapat kawan dengan dia sebab dia pun jenis sama spesis macam aku jugak, gila2, sempoi, dan dia layan je apa yang aku cakap. Memang tak pernah jemu layan dia dan setiap hari kami akan mesej, bergayut tengah2 malam. I'ts a very nice moment that i will remembered forever :)

Camana kami boleh kenal? haha..itu biarlah menjadi rahsia kami. Bila diingatkan balik peristiwa itu sangat kelakar dan sweet gitu <3 tapi bila dah lama berkawan dengan dia timbul pulak perasaan lain dalam hati ni kan, perasaan yang sukar untuk ditafsirkan. Perasaan sayang, cinta atau suka? Sebab definisi bagi setiap itu kan berbeza-beza. Betul tak? hehe. Lagipun time tu masing2 tengah single kan? Why not if hubungan yang dah terjalin ni menjadi hubungan yang lebih serius lebih dari seorang kawan. kan3? :)

Bila dah genap setahun ni, terasa masa berlalu terlalu pantas. Kejam celik kejam celik dah setahun dah rupanya aku kenal dengan budak comel ni kan. haha. Tak lama je lagi anniversary kitaorang plak. Tunggu jela entry untuk anniversary pulak okay! ^^



To my dear one :

Setahun dah kan? dari hari pertama kita kenal sampai la hingga ke hari ini. Allah masih bagi peluang untuk kita bersama2 merasai kebahagiaan yang telah kita ciptakan bersama. Perkenalan sebagai seorang kawan yang akhirnya membawa kita ke satu fasa yang lebih serius. From the first day we became a friends, i know you are the perfect man that i have found. Perasaan dari seorang kawan akhirnya menjdi cinta dan semoga cinta ini akan tetap kekal dalam hati kita. Terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya dan menjadi kawan saya :)


P/S : Dia bukan sahaja sebagai teman lelaki, tetapi dia juga seorang sahabat yang memahami dan paling best!! 



MOHAMAD SAIFUL 




4 comments:

Noor Maizan said...

sama cantik sama padan, moga berkekalan sampai syurga :) mai doakan yg terbaik utk sis ,tahniah

♥ Cik Pelangi ♥ said...

thanks dear :) aminnn, insyaAllah

Unknown said...

^_^ cinta muka buku :) all the best dear

♥ Cik Pelangi ♥ said...

hahaha..thanks sayang :D hopefully dengan izin-Nya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...