Thursday 29 September 2011

Dua minggu lagi =)


assalammualaikum semua :)

hari nie mood baik2 saje..da 2 hari aku xsekolah..
nak kata ponteng bukan ponteng..tp boleh jugak kot..hehehe
sebbnya paper exam trial aku da hbis, tgal paper ekonomi jek
so budak2 yg amek ekonomi xleh la nk cuti awal..
so, ktowg yg da hbis paper ni pe lg buat cuti sendiri la..haha
da xd paper kn, ape function nk g sk..bukannye ad cpe2 pon :(

ok la..kite beralih ke topik yg asal
___________________________

apa yg lg dua minggu kn? mesti tertanya2 kan..hehe
aku tunang ke? kahwin ke?
hahaha..nonsense jep..lama lagi kot benda2 nie sume
still young lagi ok :)
sbnarnye lagi dua minggu aku ad date ngn my chenta aty <3
auwwww !! soo sweettt...hehe
ini ada la 1st date ktowg yg pertama..
actually aku berdebar2 jugak la sbnrnye..
da 4 bulan kami couple bru kali nie berpeluang tuk berjumpa
maklumlah kami bercinta jarak jauh..2 sbbnye ssh nk jmpa :(

kalau ikutkan plan awal, raya hari tue dy nk trun Kluang..
tp disebbkan dy xdpt cuti lama time raya ari tue,
plan terpaksa dibatalkan serta-merta
emm..mmg sedih jugak la xdpt nk jmpa time 2
seminggu je dy dpat cuti then da nk blik penang balik
huhuhu..cam nk nges jep time 2..
tp dy suh aku sbar n one day nanti kami akan jmpa..
sayang awak la <3 hehehe

plan lama xmenjadi, so harap2 plan kli ni menjadi..hope cm2 la
kali ni dpt jmpa sbb dy baru hbis final..cuti lama woooo !!
that's why leh jmpe..ni yg xsbar nie
da rindu cmpi thap tertonggeng da ni :P
dalam masa yg sama nervous jugak..xtau npe
maybe nie yg 1st time n aku da lama xkeluar ngn lelaki
sebb 2 gabrah semacam jek..XD


ok la..tue jek yg aku nk story..xleh cter lebih2
so harap2 dpt la jmpa buah hati kesayangan aku tue
n berharap semuanya berjalan dgn lancar
insyaAllah :)

p/s : dup dap dup dap la jantung saya nk jmpa awak :P hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...