Monday 5 September 2011

NOVEL OH NOVEL ^^

HAISHH!!! cik diyana ingin mlpaskn geram
hahahaha...awat hang nie???
bukan ape aku geram sngat2 nie dekat 
novel2 yg ngah berlambak kt umah aku
tp xdla berlambak mane pon :P

aku nie beriya-iya suruh mak usu aku bawak kan novel2 dia
bila dia blik kluang raya nanti..sbb aku nk pnjm ler
sblom puasa lagi aku da bgtau dia dekat fb
finally raya hari tue dia bawak blik jugak..
hai senangnya dalam hati dpat bca novel..
sperti dunia ana yng punya..hahaha :)
sudah2 la tue..kng xpsl2 sume lagu kuar jugak nnti..hee ~

tp kgembiraan tue terhenti sbntar..
HUWAA!!! sedihhhhhh gleeeeeeeee
aku x dibenarkan bce or sentuh pon novel tersebut
kejam x??
my chenta aty xbg aku bce novel..sma jugak dgn mak aku

babak 1 :

Mak : bnda apa dlm beg nie??
Aku : novel la..mak usu bagi pnjam..
Mak : jgn ngada2 nk bce novel..buku sekolah tue g bce..xtau ke nk exam da
Aku : alooooo :( 

babak 2 :

Aku : awak, mak usu ad bg pnjm byk novel taw...ad 10 novel..beznye nk bce..excted nie :)
Dia : haa novel?? aipppp xmau bce novel ok..saya xbenarkan..awak tue nk trial mgu dpn..
         awak g simpan novel tue n sorokkan ok..awak nk bce tgu da hbs exam
Aku : ala...xkan xleh?? lpas trial la sy bce :(
Dia : xnakkkk...baca novel 2 lpas hbs STPM ok...
Aku : lme tue...xknla cm2 skali :(
Dia : xkira..kalau x nnti sy suh kak ain ( kazen aku ) amek novel byk2 tue suh dy smpan..
         xpon  bulan 10 t kte jmpa awk bg sume novel tue biar sy smpan..awk hbs exam 
         baru sy bg
Aku : ==' ( tidak mmpu berkata apa2..hanya mengikut perintah )

haaaa..tue la yg berlaku..sakit mata aku tgk novel byk2
tangan nie da gatal jek nk buka n bce novel tue
tp apakn daya..
demi mereka yg aku syg, aku dgar ckp mereka
apa boleh buat??
nie pon sbb mereka nk tgk aku berjaya..fokus dlu pada exam
nnti lpas exam aku ad cuti 9 bulan bolehla bce sbnyak mne novel
sbar la yek CIK DIYANA ^^
nie sume dugaan...hehehe


nie la novel2 yg aku mksudkan tue

ok la..smpai sni jek entry kali nie
aku akn tnggu smpai STPM habis
jge2 la ko novel
akan aku dating dgn ko 24hours
bila exam da selesai nnti
heeee ~
p/s : tnks to my aunt because sush2 jek bg pnjmkn novel tue..
kalau ad beli novel lain jgn lupa bg pnjm lg yek ^^
ceq nk beli byk2 novel xmmpu =="
hahaha..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...