Monday 5 September 2011

RAYA ! RAYA ! :)


assalammualaikum ^^
blom terlambat kn nk mngucapkan 
selamat hari raya aidilfitri yg ke - 7 ==
WAA sekejap je da hari yg ke - 7 kn :)
mahappp zahir batin ye kengkawan sume <>

tema family aku this year wrne coklat ( sepaatutnye ler )
tapi ad la jugak ski2t kaler cam coklat tue
cuma aku sowg je yg lari dri tema
hahaha....
sebabnye tema aku taun nie wrne " merah hati "
itu tema aku dgn my chenta aty la kn ^^
dy ckp merah tue lmbang cinta smpai mati..hee :)
hope mcm tue la kn :)

beraye sakannnn ke taun nie ??
hehehe...mmg beraya sakannnn pon =='
ane xnye asyk sbuk collect duit rye jek
hahaha..muke xtau malu :P
da umor 19taun pon still dpt duit rya lg kn?? kih3
bese la..slagi blom kwen kna la dpt kn??
this year aku beraya di muar umah nenek belah ayah aku..
raya pertama petang bru bertolak balik ke sana..alhamdulilah smpai dgn selamat
tp sblom bertolak blik kg, sempat lagi mak aku ajk bergambar di studio
waaaahhh !! clazzzzz ko jah....hahahaha :P
bile tbe di kg jek, pehhhh mmg ramai sedare mare da berkmpul kt sna..
mmg gempak hbs la..bila mlm jek, budak2 nie sume main mercun..mcm2 mercun ad
mmg xleh nk tdo la..bsing hbs..cmpi aku ngah bergayot time tue pon xsenang
haishhhh....kacau daun jela..sbar jela..kan3 ?
mlm tue aku g la beraye satu kg umah sedare mare yg dekat2....wow nie la peluang
collect byk2 duit raya kn...mmg bez la..


time ni otw nk blik kg muar...gardish berbaju merah hati ^^

adik bngsu aku..comel kn??mcm aku x..haha

raya ke -2 berbaju merah hitam....hehe

bonda tercinta bersma ankanda tersyg <3

bergambar bersama nenek aku, mak aku dan adik aku :)



bonda dan ayahanda tercinta <3 - sweet couple =)



ni la kt kg aku yg dekat muar...

my chenta aty....berbaju merah sma dgn aku..sepadan x?? hee :)

dalam gembira ada jugak kesedihan :(
tapi tahun raya ni agak sedih ckit la bg aku sebab first time xraya 
dgn atok dan nenek belah mak aku
sebab mereka da meninggalkan kami semua  : (
amat sedih sgt...
tapi raya hari itu aku dah menziarahi kubur arwah nenek dan atok aku
semoga rohnya dicucuri rahmat
aku amat merindui mereka, tapi apakan daya Allah lebih menyayangi mereka..
Al - Fatihah untuk mereka.......

ok la...selamat hari raya kengkawan ^^
jemputlah dtg rumah makan kuih raya buatann kedai ok :)
cik diyana xsempat nk buat kuih
errr xsempat ke xpndai??
hahaha...whatever la yek =)
muehehehe <3

smpai sni jek post untuk hari ini...
bru sempat nk update blog hari nie
sbuk memanjang bila rya nie..xkering tangan
sebb tue aku rndu kt blog aku nie :)
p/s : kepada si dia...bila nk bg dinda duit rya nie?? xbnyak pon skepeing jek
wane purple..hehehe
wahhh!! demand sungguh CIK DIYANA yek ^^


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...