Wednesday 28 September 2011

Nada Cinta ~


assalammualaikum semua :)

hari ni aku nk cter ckit pasal satu cter indon yg skg ditayangkan
kat Astro Ria pkul 6.30 petang..
cter pe lg..cter Nada Cinta la..
hero dy boyfrend aku, Randy pangalila yg smakin lma smkin handsome aku tgk
hehehe..gatal sudah
kng xpasal2 ada org mrah n mjuk ngn aku plak :(
sorrryyyy saaayyaangggggg <3



cerita ni bru je start..
hari ni baru episod 2
so far bez la cter dy..ad style2 cm High school Musical jugak
sbb ad nyanyi2 semua...sooo sweeetttt =)
n kalau korg perasan gmbar kt atas pon da mcm HSM jugak kn?
tp xpela..pe2 pon mmg mood aku ngah layan cter ni tiap2 petang
sape2 yg xpenah tgok, dipersilakan tengok la cter ni
tue pon kalau sudi n berminat ok..wink2 :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...