Thursday, 8 December 2011

Nak Anak Macam Mia Sara !






Hye ^_^


Aku sangat geram dengan kecomelan si Mia Sara nie..sangat cutee!!!
geram aku tengok!! mana tak geram dengan si comel ni
ce tengok gambar dia kat bawah nie

















Haaa..comel kan budak kecik nie? aku rasa macam nak culik dia jek..
hahaha..juz joke aje ok ^_^..tapi aku suka dengan
kecomelan, telatah dia lagi2 kalau berlakon
dengan suara dia yang serak2 basah tu kan?
haishhhhhh!!!

Beruntunglah parents dia dapat anak macam nie :)
dah la petah bercakap plak tuh..ishkk!!
memang aku nak ada anak macam ni one day nanti..hehe
kan aku da berangan..hahaha
tapi tak mustahil kot..InsyaAllah..Aminnnn

ok la..bubyeeee!!!






2 comments:

Mira Adzlia said...

beliau mmg supercomey ^_^

~ Cik Pelangi ~ said...

hahaha..tau xpe :) terlebih2 comel kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...