Tuesday 7 February 2012

Akhirnya Aku Kahwin !!







Hye ^^




Laa, korang terkejut ke? takyah nak buat muka macam tu, meh aku ekplen kat korang satu2.. dengar baik2 noh! hahaha..siapa yang nak kahwin ni? betul ke aku nak kahwin? pun boleyy jugak sbenarnya kan..hehehe






Novel Akhirnya Aku Kahwin, karya Herna Diana, Terbitan Alaf 21


Well ~ Cerita ini mengisahkan seorang gadis yang comel dan perangai dia yang memang giler-giler, namanya Diana a.k.a. Didi. Dia ni memang seorang yang ceria, tabah dan tak kisah apa yang orang nak cakap. Kadang-kadang aku macam watak Didi nie macam aku pulak. HAHA :D


Didi ini memang baik. Dia ada parents yang sayang dengan die dan abang angkat yang memang caring giler dengan die. Tapi semuanya berubah bila parents die meninggal dan dalam masa yang sama jugak dia kena berpisah dengan abang angkat die sebab tuntutan kerja


So apa tunggu lagi, pergilah dapatkan senaskhah novel ini sekarang jugak! :D Hehe :) Murah je ~ Rm20.00. Atleast dari korang duk bergayut tepon dengan pakwe 24 jam, apa salahnya baca novel. HAHA :D





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...