Monday 6 February 2012

Result STPM Dah Nak Keluar? Erkkk!!







Hye ^_^








Dah lama rasanya tak mengupdate blog..rasa rindu pulak dekat blog kesayangan ni haa..dah bersawang kot rasanya..so, untuk melepaskan kerinduan, dan mood yang tengah bosan ni, aku nak update entry malam ni banyak2 boleyy tak? hehe

Semua dah tahu kan yang aku sekarang ni menjadi penganggur yang terhormat? sejak dah habis sekolah ni kan, cuti sakan la aku..enjoy memang enjoy, tapi banyak bosan..hati pun tak tenang sangat sebab asyik duk fikir pasal result..ermm nthla kan? :(

Semalam aku dapat info yang result STPM bakal dan berkemungkinan keluar pada 23 Februari 2012 ni..mak aihh cepatnya..ngeee!! hanya tinggal dua minggu dari sekarang sahaja..semakin berdebar pun ada..entah macam mana la result aku kan? tapi aku harap agar result aku nanti flying colours la dan aku nak sambung study dekat Universiti yang aku mohon nanti..InsyaAllah :)

Hati pun semakin dup dap dup dap je ni..hehehe..apa2 pon korang doakan la yang terbaik untuk aku ea..semoga aku dan rakan2 aku yang lain dapat result baik dan semoga pointer kami semua melayakkan kami untuk sembung study di peringkat degree pulak ^^..Aminnn..semoga hari itu merupakan hari yang paling bahagia untuk aku dan rakan2 yang lain..biarlah air mata yang mengalir pada hari tu adalah air mata kegembiraan dan bukannya kekecewaan!!





alamak...seram la pulak nak amek result






1 comment:

Mrs Velentine said...

dup dap kan dear..apa2 pun wish u the best

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...