Tuesday 14 February 2012

Thanks Pak Cik Google :)







Hye ^_^




Dah lama rasanya tak mengupdate blog..sorry la kepada korang semua yang dok tertunggu2 entry daripada cik pelangi ni..hehe *perasan sekejap

Ok..lupakan pasal tu..entry kali ni aku nak mengucapkan berbanyak2 terima kasih, thank you, arigato kepada ' Pak Cik Google ' sebab dah banyak dia tolong aku dalam medapatkan maklumat dan tolong aku translatekan bahasa inggeris ke bahasa malaysia kalau ada ayat yang aku tak paham..hehehe




Terima kasih la pakcik google tolong translate kan yek ^^ walaupun ayat yang pakcik tolong translate kan tu tunggang langgang dan ada perkataan yang pakcik xdapat nk translate kan, tapi pakcik dah banyak memabantu aku selama ni..hahaha

ok la..malaz nk update panjang2 pasal pakcik google ni sebab aku nak update entry lain pulak okay! ^^ chillll





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...