Thursday 26 January 2012

I Wish You Where Here : Demam :'(







Hye ^_^







Dah masuk dua hari aku demam..tak tahu la kenapa..mungkin sebab jangkit dengan adik aku yang baru je lepas baik demam..bertuah punya budak, tak pasal2 jangkit dengan akak kau yang sorang ni..bila cek doktor rupanya aku demam panas..alahai, patutlah badan lemah semacam..nak buat kerja pun macam dah tak larat :'( 

Paling benci bila hidung mula menunjukkan simpton2 gatal dia..dah kena selesema pulak..lepas tu kepala pun mula pening2..agak2 nya aku demam sebab sambut Chinese New Year kot..mana taknya, aku asyik melantak limau sampai berkotak2..dah orang bagi, takkan nk tolak pulak kan? apalagi kalau nak tengok jek, mana tahan nafsu ni..hahaha..haishh, bila dah makan tak ingat apa, bila dah sakit tanggunglah sendiri jawabnya..hehehe :)

Orang cakap sakit ni penghapus dosa2 kita..so, kita kena sabar dan ikhlas la kalau dapat sakit tu..bila demam, aku berharap agar si dia berada di samping aku..yes, I wish you where here my dear  <3 tapi apakan daya, dia tidak ada di sini..kalau dia ada, mesti dia akan teman dan jaga aku kan? alahai, nak manja2 la pulakkk..hak3..kalau dia ada kompem cepat baik kan? ada jugak doktor yang merawat aku..hehehe

Yang paling tak disangka2, sayang aku pun demam jugak keesokan harinya..alahai sayang..jangkit ke? agaknya demam rindu kot ktowg ni..hahaha..bila dua2 dah demam, masing2 mengharapkan diri masing2 ada ketika itu bersama2..aku jaga dia, dia jaga aku..errr, tapi cmne tu? boleh ke? kalau aku ada depan mata dia, kompem cepat baik punya la..hehe..tapi alhamdulilah, sekarang ni demam kami pun dah nk beransur pulih..doakan kami cepat sembuh yek ^_^


That's all for today :D hope you all enjoy reading <3




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...