Monday 9 January 2012

It's Me !






Hye ^-^








Hahaha,, apa yang ada dalam gambar atas ini? aku mengaku, memang aku lah tue. Aku selalu tak ingat letak sesuatu barang then bila nak guna, mulalah kelam kabut cari. Haishhh.. Dulu memang macam tu tapi sekarang macam dah kurang sikit. Dah matanglah kan? :) Err...dah matang ke? Hahaha :D


Bila masa sekolah dulu2 kan, bila pen, pemadam, liquid atau sebagainya yang hilang mula lah aku carik barang tu macam nak rak..semua kawan2 aku terbabit dan tak pasal2 diorang kena tuduh dengan aku sebab amik barang aku..hehehe..bila dah jmpa barang tu, memang salah aku la sebab letak barang merata2..kawan2 aku pun geram jek dan aku dah terbiasa dengan ayat diorang yang berbunyi cmni " kalau carik barang pakai mata jangan pakai mulut "..hahaha..aku biasalah kan, bila aku tengok barang aku hilang jek, memang mulut aku bising jek..kawan2 yang rapat dengan aku pun da biasa dengan aku yang memang cmni dan selalu jugak aku kena bebel free dengan mak aku..haishhh ~


Aku yakin bukan aku sorang je kot yang berperangai macam ni...korang pun sama jugak kan? baik mengaku cepat !!! hahahaha..apa2 pun kalau boleh aku nak hilangkan perangai aku yang teruk ni..kalau lama2 dibiarkan, takut makin parah pulak..maklumlah, ni masih muda lagi, kalau dah tua nanti macam mana? bahaya2..so, benarlah kata orang mencegah lebih baik daripada mengubati..errr, tapi apa kena mengena dengan ni pulak? hahaha, abaikan jela..bila dah larut malam ni memang aku suka merapu yang bukan2..kih3 :)


I'm proud of myself because I know I'm a limited edition. No one can copy paste me ;) 


And youuu ! 



Korang pun kenalah bangga dengan korang jugak. Kita ni lain orang, maka macam2 lah ragam  perangainya kan? Hehe ;) Just believe in yourself :)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...