Wednesday 16 May 2012

Selamat Hari Guru :)







Hye ^_^






Pada setiap tanggal 16 Mei, kita pasti akan menyambut sambutan Hari Guru khas kepada mereka yang bergelar seorang ' guru '. Sambutan ini biasanya diadakan untuk menghargai pengorbanan dan perjuangan guru2 kita yang selama ini banyak menyampaikan ilmu dan mendidik kita sehingga kita berjaya hingga la ke hari ni. Jasa guru2 tidak akan dapat dibalas sampai bila2 dan hanya dengan kejayaan dapat membalas segala jasa guru2 yang telah mengajar dan mendidik kita ssejak dari tadika hingga la ke sekolah menengah.

Di kesempatan ini, aku nak mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru2 yang telah mengajar aku sehingga aku menjadi sekarang ni. jasamu tetap akan dikenang sampai bila2 :) Segala penat lelah dan pengorbanan guru2 mendidik anak murid mereka berbaloi sekiranaya mereka melihat anak didik mereka telah berjaya sehingga ke menara gading.


To all my teachers :

- Tadika Islam ( 1997 - 1998 )
- Sk Tunku Mahmood 1 ( 1999 - 2004 )
- High School Kluang ( 2005 - 2009 )
- Pra U SSN SMK Tun Hussein Onn ( 2010 - 2011 )


Terima kasih atas segalanya. Terima kasih kepada guru2 yang banyak memberikan tunjuk ajar kepada aku daripada aku sifar tidak tahu apa2 terus menjadi seorang yang berilmu. Kesabaran guru mengajar dan melayan kerenah   anak2 murid yang mempunyai bermacam ragam, yang nakal2 semuanya. Tapi itulah tugas seorang guru kan? Guru kenalah sabar dan berdedikasi dalam melayan dan mengajar anak2 murid mereka. tak gitu? hehehe. For the last, thanks for all my beloved teacher since 1998 untill 2011, nak mention nama memang takkan habis aku menaip entry ni and Happy techer's Day ^^




P/S : Jom nyanyi lagu hari guru sama2. hehe






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...