Tuesday 1 May 2012

April Walked Away, May Please Have A Seat :)






Hye ^_^






Pejam celik pejam celik, dah masuk bulan yang ke lima untuk tahun 2012 ni. Terasa masa berlalu dengan begitu pantas sekali. Syukur Alhamdulilah kerana masih diberi nafas untuk terus berada da muka bumi ini untuk menikmati dan meneruskan kehidupan yang pelbagai dugaan yang ada di luar sana. Macam2 yang berlaku sepanjang 4 bulan ni. Ada yang manis, ada yang pahit dan semuanya dapat ditelan :)


Bila dah masuk bulan baru ni semestinya setiap orang inginkan kehidupan yang lebih baik dan sempurna. Yang paling best untuk bulan Mei ni bila sudah hampir setahun aku menjadi seorang blogger. Tapi belum cukup lagi, tinggal 4 hari ( Countdown! Countdown! ). So, tunngu the next entry ok. Aku akan ceritakan dengan lebih mendalam lagi. Chewahhh!! hik3


Kita lupakan apa yang dah berlaku 4 bulan yang lalu, dan kita terus melangkah maju ke hadapan. Yang buruk dijadikan sebagai pengajaran dan yang baik terus dikekalkan :) Semoga bulan Mei ini lebih baik daripada bulan2 yang sebelumnya  ok ^^ Di kesempatan ini juga, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Pekerja kepada pekerja2 di luar sana. Wahh, best la kan dapat cuti. hehe. Kepada cik abang yang tersayang, kesian dia kena kerja hari ni :( orang lain cuti dia kena kerja. Tak pela, kerja elok2 taw, jangan nakal2. hik3!





2 comments:

Unknown said...

ye la.. selamat ber hoye-hoye la (=.=)''

Fariz Reza [FR] said...

Assalam...selamat bercuti juga kawan EBS (^_^)

yang pasal haritu FR dah tolong dah

FR ade buat segmen gak ...join la

http://trainerfariz.blogspot.com/2012/05/pencarian-bloglist-empayar-fariz-reza.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...