Sunday 20 May 2012

Follower Ke 1000 Blog Cik Pelangi :)







Peacee Yo(!) ^_^v



Heyyo korang. Rasa macam lama je tak update blog. Padahal baru semalam aku off dari mengupdate, tapi rasa macam dah sebulan je. hehe. Lagipun mood aku sekarang ni pun tengah dalam kesedihan, kecewa dan hampa bila mendapat berita semalam. Kalau nak tahu apa dia, tunggu jela entry akan datang ea :)


Berbalik pada entry kali ni, aku nak ucapkan TAHNIAH kepada follower blog Cik Pelangi yang sememangnya bertuah untuk kali ini, iaitu follower yang ke 1000 ( baru 1000 orang, tapi macam dah 10 000 je. hehe ). Ececeh. Suka tak? suka tak? mesti dia tengah senyum2 kambing kan? hehehe ( jangan marah nanti kena jual )


Siapakah gerangan insan yang bertuah yang aku maksudkan itu? Dia adalah seseorang yang dah lama aku duk tunggu2 dan akhirnya bertemua jua kita kan. chewahh!! Dalam banyak2 orang, tak sangka pulak dia yang jadi follower aku yang paling bertuah. Agak2 korang siapa la kan? Ce korang teka, cepat aku bagi 5 saat je. Tetttttt!! ok, masa dah tamat. muehehe


Dia lah yang aku maksudkan --->> Wany Pelangi ! ( g la skodeng2 blog dia ). Tapi kan macam dah jodoh pulak je kan. Dua2 nama pelangi. Haiyyaaa, macam mana boleh sama ni?? Mungkin nama Pelangi ni sedap kot dan pelangi ni kalau korang tengok kan cantik, so cantik la macam kami berdua ( perasan jap! lalala )



                                                        Follower 1000




Actually aku dah lama dah tunggu untuk cari follower blog aku yang ke 1000 orang ni. Dan bila aku bukak je blog aku tadi, terkejut aku bila angka sudah pun mencececah 1000. Syukur alhamdulilah sebab ada jugak yang sudi follow blog aku ni. Selama 2 hari aku tunggu siapa yang jadi follower bertuah dan malam ini segalan2nya sudah pun terjawab. wink2 :)

Disebabkan beliau ni follower yang bertuah, aku nak review la blog dia. Tapi aku tak tahu la umur dia berapa. Tak pasti sama ada beliau lagi tua atau lagi muda dari aku. Apa2 pun, tahniah sekali lagi ye ^^





3 comments:

Eiqa azra said...

wah! tahniah follower dah sampai 1k.. :)

Unknown said...

wah tahniah2 ..

singgah2 kat sini :D

Queen Nouvelle said...

waa , conrats !
dah 1000 dahh ~ ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...