Monday 21 May 2012

Happy Birthday Adik :)







Hye ^_^





Sementara nak tunggu encik boyfriend pulang dari kerja, aku nak update la sikit entry untyk malam ini. Saje ingin berkongsi kegembiraan dengan korang semua :) boleh kan? hehe


Masa 19 Mei hari tu, adalah birthday adik aku yang ketiga. Dikesempatan ini aku nak mengucapkan Happy Birthday to my beloved brother, Fashkal Faizi. So, untuk birthday dia, kami sekeluarga tak buat party pun, cuma kami sekeluarga pergi makan2 aje ( makan besar tau! ) 


Kami cuma perhi makan dekat Pizza Hut, Kluang Mall je. Macam2 kami makan, dan yang paling best aku dah try chicken chop dia. Perghhh, memang superrbb sedap la. Even harga dia mahal, tapi rasa dia memang berbeza dengan chicken chop yang ada dekat kedai2 biasa tu. Kalau korang tak percaya korang cubalah makan ye :) Tak mahal pun cuma RM 14 ringgit lebih je ( memang la aku cakap murah, bukan aku yang keluarkan duit pun. hehe )


Ni adalah beberapa gambar yang aku nak share dekat korang. sorry ye, gambar aku yang paling banyak. lalalalala~~





with my beloved mom 



Sempat lagi ! hehe




Jemput makan ye semua :)



Ni je gambar yang aku nak upload sebab cuma gambar ni je yang ada dekat handphone aku. Gambar2 yang lain semua dekat kamera, aku malas nak amik. hehe. 


Ok la, sampai sini sahaja entry untuk hari ni. kang taip panjang2 jenuh pulak korang nak membacanya kan? Tunggu entry yang akan datang ok, di mana aku ada cakap yang aku nak update pasal kekecewaan dan kesedihan aku. Apakah agaknya? Secret..secret..secret.











4 comments:

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhh x ajak pon hikhik
nk wish gak la kat adik cik yana

Happy Bday dik moga dipjgkan umor murah rezeki n moga perjalanan hidup ceria selalu yer hehe !

Cik Fie said...

GIVEAWAY BARU :) Hope Dapat Join :D http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_19.html

Lissa said...

happy birthday to him :)

::CIK LYNN:: said...

happy belated birthday..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...