Saturday 30 June 2012

30 Jun 2012 : Happy Birthday Sayangku :)








Hye ^_^





Sebelum aku gerak untuk pergi ke KL hari ni, aku nak update satu entry khas untuk yang tersayang, siapa lagi kalau bukan Encik Bedak Sejuk kesayangan aku tu. hehe :)

Hari ni, 30 Jun 2012 merupakan hari jadi dia yang ke - 21 tahun. Happy birthday my dear. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, berjaya dalam setiap apa yang dilakukan dan bahagia selalu :) 

Sedih sangat bila tak dapat nak sambut birthday sama2 dengan dia. Even tak dapat sambut sama2, kami dapat sambut jugak hanya dengan melalui skype. haha. Kira ok jugak la tu kan? hehe. Hadiah untuk bitrhday dia telah selamat sampai kepada dia. Hadiah hanya melalui pos laju sahaja. Aku harap dia suka dan terima seadanya apa yang aku bagi. Aku pun tak tahu sebenarnya nak bagi apa kat dia, tapi akhirnya aku jumpa jugak hadiah yan dicari. wink2 :)






Hadiah untuk dia yang tersayang :)



Cuba korang teka apa agaknya isi dalam hadiah tu kan? kalau dapat, maknanya korang memang bijaksana, boleh jadi ahli nujum. haha. Tak ada apa yang special yang aku dapat bagi untuk birthday dia kali ni. Hope dia suka la dengan hadiah pemberian aku yang tak seberapa tu. Apa2 pun, doa yang paling penting kan. Aku selalu berdoa agar dia diberikan kesejahteraan hidup dan menjadi insan yang berjaya dunia dan akhirat. Aminn, InsyaAllah :)


To my dear, Mohamad Saiful :

Happy birthday to you honey. May Allah bless you. I will always love you and make you happy with me. Semoga bila dah meningkat umur ke angka 21 ni, you akan menjadi lebih matang, dan jadi anak yang soleh :) ILOVEYOUSOMUCHHH!!! 



P/S : Suka tak, suka tak hadiah tu? hehehe





2 comments:

Kekzamanis said...

Sweet! Happy bufday gak buat ur boyfie! Semoga berpanjangan jodoh korang hingga ke jinjang pelamin.. ^_~

Noor Atikah Ramli said...

happy birthday jugak buat dia :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...