Wednesday 6 June 2012

Happy Our 1st Anniversary : My Heart Is Yours







Hye ^_^



Alhamdulilah, syukur kerana masih diberi nafas untuk terus berada di muka bumi ni bersama dengan orang2 yang tersayang dan mereka yang bermakna dalam hidup kita :) why look so serious? ok, buat muka comel la cmni. hehe

Hari ni bertarikh 6 Jun 2012. Errr? kenapa dengan tarikh ni eak? Bagi aku tarikh ni sangat istimewa dan bermakna dalam hidup aku. Sebab?? Ni yang aku nak bgtau ni. If korang nak tahu, hari ni anniversary pertama aku dengan encik boyfriend la siapa lagi kalau bukan Encik Bedak Sejuk aku yang sorang tu. haha. Akhirnya masa yang ditunggu pun tiba jugak and i was unexpected that our relationship sudah masuk tahun yang pertama. Rasanya baru semalam je dia propose aku jadi special girlfriend dia. ececehh. Apa2 pun aku bersyukur sangat2 sebab hubungan kami masih bertahan sehingga ke hari ni dan InsyaAllah akan tetap berpanjangan sampai bila2 :)

Genap setahun sudah kami bersama dan macam2 perkara yang pernah kami lalui dan tempuhi, tapi setakat ni belum ada perkara2 yang buruk berlaku sampai bergaduh besar atau sebagainya. Gaduh2 manja tu ada la, biasalah kan orang bercinta. Tipu la kalau sikit2 tak pernah bergaduh, sedangkan orang yang dah kahwin pun boleh gaduh apatah lagi orang yang bercinta. betul tak? hehe. Tapi macam aku ni kadang2 suka merajuk je dengan dia, biasalah perempuan kan. bila merajuk nampak comel je, tapi jangan buat selalu nanti boyfriend korang pun akan menyampah. Tapi bila aku merajuk or marah dengan dia, aku rasa aku yang rugi. Serious! rugi sangat2 sebab aku tak dapat dengar gelak tawa dia, senyuman dia, suara dia, gurau senda dia. Sebab tu aku tak boleh nak marah and merajuk lama2, nanti rindu taw..hik3! ( ngada2 je kan ).

Tapi sepanjang setahun ni, aku memang bahagia sangat2 dengan dia. Dia sangat caring, memahami, romantik, ngada2, dan manja ( only with me je taw! ). Dia jugak suka layan aje apa yang aku cakap ditambah pulak dengan perangai aku yang agak gile2 and happy go lucky ni menceriakan hari2 kami dengan gelak tawa daripada kami berdua. hehe. Satu hari kalau tak menyakat dan dengki antara satu sama lain memang tak sah. Benda2 macam ni lah yang buat aku betul2 bahagia disamping dia dan berharap kebahgiaan ini akan kekal sampai bila2 :) Aminnn, aminnn.

I really2 know that he love me very much and I also love him too. He's only mine and nobody can take him from me. Aku tak boleh nak bayangkan kalau akau hidup tanpa dia. How?? Ermm, nthla kan. Cuma dia je yang aku ada dan sampai bila2 cuma dia sorang aje yang aku nak. Fullstop!! He's my only one! no one can replace him from deep of my heart. Aku berharap sangat agar dia sememangnya jodoh yang telah ditentukan oleh Allah sejak di Luh Manfuz lagi untuk mejadi pendamping aku, menjaga aku, mendidik aku, menjadi ayah kepada anak2 aku kelak. InsyaAllah :) Aku juga berharap agar dia tetap akan terus menyintai dan menyayangi aku serta menerima segala kelemahan yang ada dalam diri aku ni. Terimalah diri ini seadanya. I know i'm not perfect, but I'll try to be perfect for you my dear. Semoga jodoh kita dipercepatkan dan kita akan bersatu dalam satu ikatan yang sah. I will be wait that time honey :) That's my promise! :) :) I really need you in whole my life.

Aku sangat2 bersyukur kerana dipertemukan dengan dia dan perasaan sayang aku pada dia takkan pernah pudar dan hati aku takkan pernah berubah. U don't worry ok, my heart is yours forever :) Setiap hari aku semakin sayang dan cinta dekat dia. Persaan tu semakin bertambah2 dan cuma aku jela yang tahu macam mana perasaan tu. Aku harap kali ni aku tidak akan dikecewakan dan aku jugak tidak akan mengecewakan dia ( ayat feeling2 gitu. hehe ). Teringat kali pertama dia propose aku, auwwww!! so sweet la sayang sampai aku record lagi dekat handpohe ( kenangan wak! ) hehe. dan malam tadi pun aku dengar lagi record tu, memang agak bengang jugak bila dengar balik ( malu2 kucing la pulak ) hehe. Tapi memang best!!! 

Entry untuk kali ni aku cuma nak taip aje, tak ada gambar kami berdua lagi sebab aku belum jumpa beliau lagi. InsyaAllah hari ahad nanti kami akan berjumpa dan sambut anniversary sama2. Time tu baru ada gambar ok. Tunggggu je ~~ hehe. Tak sabar rasanya nak jumpa dia sebab dah 4 bulan lebih jugak kami tak berjumpa. Rindu semakin menebal ni, tapi tak pe lagi 4 hari je kita nak jumpa kan sayang kan? Lepaskan rindu2 masing2 sebab selama ni cuma skype je medium that always connected both of us. kali ni dapat berjumpa face to face, boleh pandang2 mata lagi. hahaha.





:) :) :) :) Bahagia bila dapat hadiahkan senyuman diri kita sendiri di hadapan orang tersayang kan? :)



To my sweet love :)


What You Give...

You give me strength
To carry on
And when I am weak
You show me how to move on

You dry my tears
With Your amazing love
It must be true
You are sent from above

You ease my pain
You disperse gray clouds
You show me
What love is about

You find a way to make me smile
Even if we are apart
There´s something I can surely say:
My love for You comes straight from the heart

You must not forget
That I love YOU

My love for You will always grow :) 

My heart is Yours and will always be I pray the day comes when we say: “I do”


I nak mintak maaf dekat u jika selama setahun ni i ada buat salah ke, buat u kecik hati dengan i atau apa2 jela. I'm really2 sorry and I didn't mean it. I tau banyak salah kot i buat tapi kalau tak ada pun i tetap nak mintak maaf jugak. pliz forgive me my dear :( can you??

Ok bye!~ :) 



P/S : Are you happy with me my dear? :D 


 

2 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

la..jd couple pun ada anniversary ka? em..moga hubungan korang smpai kjinjang pelamin cpt tau..amin..:)

Anonymous said...

:poop:
(travel er)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...