Friday, 21 October 2011

Gaya Lelaki Yang Sangat Macho


Assalammualaikum :)


ngua ngua ngua ! tetibe buat entry gedik ni apesal ? x de la aku just nak kongsi pendapat , janganla sisihkan aku . oke , aku x thu ape aku cakapkan ni . tp aku nak tunjuk gaya2 lelaki yg sgt macho dimata aku nii
tadaaaa 
1. lipat lengan baju
cuba tengok mana2 laki yang tinggi ps2 lipat lengan bju . ya allah , boley cair tau dak ? tpi kalo yang x berapa nak taf tu ps2 bdnnya sedikt besar punya ! sila menguruskan dan mengetafkan badan anda . ouch ouchh ! terasa lettew .

2. bdn taf

auw ! ekceli aku pun malu nak upload gamba ni . hek3 . tak senonoh ! tp yg belah kiri skli tuuu laki aii oke ! taecyeon .

3. letak tangan dalam poket

nengok tangan dia letak dalam poket . ouchh ! sgt menggoda oke .

4. rambut

5. pandai nyanyi 
supaya dia telepon aku malam2 , ps2 nyanyi sampai aku tdow . hmmmm . x pyh la aku dok pasang lagu dlm henpon kuat2 .

6. *tetttttt*
oke ta de laki laen boleh lawan laki aku :) aiyoo . kejam nya ayat .

p/s: kenyataan di atas sana tak bermaksud aku memilih . itu hanya pendapat aku sahaja :) aku tak nak lah yang terlalu sempurna sbb nanti org laen akan berkenan










1 comment:

Zura Rahman Novelis said...

hahahha nak gelak baca but yes... so true esp no 1 and 2 ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...