Wednesday 12 October 2011

Our First Date :)



Assalammualaikum blogger2 semua :)

hari nie tetibe rasa rajin plak nk update blog..juz sjew nk share aku pnya 
sweet memory dgn my chenta aty <3 hehe
aku baru je lepas jmpa dgn si dia..kalau kowg ad bce entry aku, time tue
aku ad story psl ktowg xjd nak jmpa...ingat x? lau xingat xpela :P
tapi alhamdulilah...akhirnya aku dapat jumpa jgak dgn dia..
semuanya berjalan seperrti yang dirancang..huhuhu
memang snagat2 happy..da xdpt nk di gambarkan perasaan saat itu
mcma berada di awang-awangan..chewahh!! hahaha

kami memilih tarikh tettttttttttttttt ( rahsia ) sbgai first date kami..
4 bulan kami couple baru berpeluang untuk berjumpa..mmg bez sgt2 :)
dy dtg ke cni dgn train sbb mmg aku yg suh.bukannye pe lebih selamat..
esoknye nak jmpa si dia ckp dia blom beli tiket train lagi..
time 2 aku da rsa cuak takut xjadi nk jmpa lg kn..lau time 2 xjd ag mmg sdih gle la..
then laps 2 dy ckp akk dy da blikan tiket...wahhh!! teruja bagai aku saat tue..
da xsbar2 nk jmpa..mlm tue tidur pon xnyenyak...da mmg excited gle nk jmpa

pkul 9:55 a.m. dy bertolak then cmpai dalam 10:45...mmg cepat gle cmpai
aku pon amek dy kt train..then trus bwk dy g Kluang Mall :)
cian dy xbreakfast ag time 2..so, aku belikan dy big apple buat alas perut..
after that ktowg jalan2 tgk baju semua..juz tgk jek, cuci mata..nak beli duit xd...hahaha
pkul 12 ktowg tgk wayang then dalam pkul 1:50 ktowg g karoke plak...
nyanyi lagu mcm2...mmg time 2 enjoyed gle la
selpas 2 ktowg pon g makan pizza sbb prut da lapar sngat dn time tue amik la gmbar
kami..bukanye pe untuk kenang-kenangan dan buat tdur..hahaha

yang plaing sedih skali si dia terpaksa balik awal..nie semua sbb kecuaian aku sdri
aku beli tiket bas sblom dy datang ke sni..aku mnx kt owg tu aku nk tiket pkul 6:30
maybe owg tue tersalah dgar dy bagi tiket pkul 4:30...rugi 2 jam aku nk spent 
time ngan dia ;( HUWAAAAA !! sedihhhhh x terkata
so dlam kedaan terpaksa dan xrela..terpksa la jgak aku lpaskan si dia pulang..
time tue rasa cm nak nges jgak..yela, dapat jmpa sekejap n mmg ktowg xpuas
tapi InsyaAllah...lau ad rzeki kami jmpa lagi..bila da jmpa rindu 2 makin membuak2 plak
haishhhh...asyik teringat2 je moment kami bersama =)
sangat sweet saat itu n aku xkan pernah lupakan kenangan bersma dgn dia..


Encik Bedak Sejuk & Cik Pelangi


Saiful Love Diyana


nyummmmy...sedapnya dy makan


ok..tue la pic yg dapat aku upload..xleh nk upload bnyak2...hehehehe
sweet kn kami ? hahaha <3

to my sayang :
___________

thaks a lot for everything...i am happy with you dear and i really2 miss u damn much <3
itulah kenangan yg terindah ynag xkan saya dapat lupakan smpai bile2
i juz want you to know that i love you so muchh <3 

p/s : agak2 bile leh jmpa lagi kn? sy nk jmpa awak ag..rindu sangat2 :(










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...