Friday 7 October 2011

[ Malam Prom Nite 2011 ]

assalammualaikum semua :)

semua sedia maklum smalm sekolah aku buat prom nite
untuk budak2 upper 6..dlm entry aku ari tue aku ad mention psl bnda ni
ingat x? ingat x? lau xcye g tgk kt blog aku yek ^^ hehehe

smalam agk kelam kabut ckit..mjlis start pukul 8 malam
yg aku pkul 7.30 baru ciap semuanya
paki baju, make up, kmas2 brg yg nk di bawa..
kebetulan membe mak aku dtg. so mak aku suh dy make up kt aku
then after that mak aku tolong btolkn ckit make up aku tue..
1st time ni make up, aku ni ane la geti cgt nak make up ni kn
malam td aku juz pki baju bese jek..
plan awal nk pki skirt..da ciap beli taw skirt tue..
last2 xjd pkai plak sbb byk bantahan..grrrrr :(
las2 aku decide paki kebaya sama dgn GFF aku..
then pkai shawl ala2 Hana Tajima gitu :)

aku sbgai president kna la smbut kdatangan pengetua
then kna pasang kan bnga kt baju dy..
agak menggigil jugak tgn aku nk psg kn bnga tue kt baju dy..hahaha
then agk nervous jugak mlm td sbb aku kna bg speech..
nseb baik teks sume da prepare awal2..xdla gelabah semacam kn?

clz aku buat persembahan no yg 3 dan ktowg menang pon tempt yg k 3
claz x? hehehe..actually mmg da terget ktowg akan mng tmpat yg ke 3
clz ktowg buat persembahan Fashion Show yg bertemakan Glamour tapi ke laut
cma clz ktowg yg lain dripd yg lain dri segi persembhan la
yg clz lain kbnyakannya menari, menyanyi dan drama
mmg sume buat persembhan hebat2 belaka..terpukau sebentar :)

bgi anugerah MR Promnite dimennagi oleh membe sekelas dgn aku
iaitu Reenath dan Miss Pronite pulak dimenangi oleh anak buah aku sndri ( dlm MPPPU )
iaitu Lavaniyah...mmg sngat2 sesuai sbb dua2 hindustan...hehehe
Dalam pkul 11 lbh cm2 majlis tersebut pon selesai
Alhamdulilah...semuanya dpt berjalan dgn lancar dan jayanya..
mlm tue mnjadi malam yg sngat manis buat kami semua pelajar2 tingkatan 6 atas
SMKTHO bagi sesi 2011..






ok..that's all for today..really2 enjoy malam td
kowg mmg sporting n the best la
muehehehe <3

p/s : bila la nk buat lagi kan majlis mcm nie? huhuhu :)








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...