Saturday 1 October 2011

Pening kepala sudah :)





selamat tengah hari semua :)


amacam korg ari ni? sihat x? cuti2 hjung minggu ni xd g ane2 ke?
errmmm..aku cam bese la, duk kat umah hadap lappy ksygn aku ni
hari2 online facebook, twitter, blog...itu je keje aku hari2..hehe


ok..kite kmbali ke topik asal..
apsal tetibe aku pening??
haaa..jgn dok pk bukan2 ea..hehehe
xdla..bulan ni agk serabut ckit
mana xnye..7hb ni sk aku ad buat dinner prom nite
tuk student form 6 ( upper )..yelakan da nk final year
aku ni plak mmgng jawatan penting untuk form 6, iaitu president MPPPU
opsssss !! salah2 ex - president..hehehe..aku da jd mantan da skg nie..
disebbkan da nk hampir malam dinner tue, bnyak keje kena buat
kena itu la, ini la..nk pkir pasal baju la, tudung la, kasut la n mcm2 ag la
mmg serabut..hehe..


yang aku plak kna buat speech untuk majlis mlm tue
rsa cm berdebar plak nk berucap kt depan, ats pntas plak tue..
haishhh mcm xbese je la ko nie diyana..huhu
tema untuk malam tue ktowg plih " glamour "
ermm glamour ke?? mmg glamour..haha
bdak2 clz aku lom prepare apa2 ag untuk persembhan
ktowg x decide lg nk buat persembahn apa..
menyanyi ke, menari ke, drama ke..
tema yg diberikan ad la 1 malaysia..
tp clz aku cuma ad 2 kaum jek..lg 1 kaum nk crik mana? haha
isnin ni ckgu da suh bagitau persmbhan apa ktowg nk buat
n rabu da nk reherseal n cabut undi persembhan..
so, tnggu esok jela dyowg nk buat persembhan pe..


psl baju aku da ad..rahsia dlu xleh nk mention awal2..kng x surprise la
tdung jek aku xbeli lagi
xtau nk beli tdg yg cmne..bnyak skg fesyen tdg yg pelbagai..
myb hari rabu ni aku beli ngn BFF aku..
huh !! mmg pening...tugas2 semua ckgu da agih2 kn kt ank buah aku
so, dyowg tau la tugas dyowg masing2..
hope cgt2 mlm prom nite nnti semuanya berjalan dgn lancar n meriah
mlam 2 akan mnjadi kenangan manis bagi budak2 form 6 SMKTHO 2011




p/s : siapa agknye yg akn mmgng title King & Queen kn? wink2 :) 










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...