Sunday 23 October 2011

Kenapa perempuan suka lelaki yang pandai main gitar ?










Dekat sekolah aku , ramai di antara kawan² aku mengidamkan boyfriend yang pandai main gitar. Huh ? kenapa gitar ? kenapa tak trompet ke , gong ke ,biola ke . Hehehe . Pergi dating tepi pantai bawak gong . Memang hebaaakk sungguh lah emoticon20

Antara sebab² dia :

 Sweet 
Sweet macam Aizat Amdan tu. awwww ~ Diorang fikir kalau boyfriend diorang pandai main gitar , boleh lah boyfriend diorang tu mainkan lagu untuk diorang . Setiap hari satu lagu , boleh habis satu album dalam masa 1 minggu. Boyfriend aku pandai main pe? errmm kompang kot :p hahahaha

Special sikit dari yang lain
Bagi aku mungkin dalam 10 orang tu , hanya 5 orang je yang tau petik gitar dengan betul. So , kalau diorang dapat boyfriend yang pandai main gitar , memang sayang lebih lah kat boyfriend diorang tu.Bila orang cakap belagak , dia balas balik , " kau hado ? " hahaha . amekau 

Mr. Cool
Ini aku setuju lah . Bila lelaki main gitar , nampak lah kejantanan diorang sikit . Tak adalah nmpk skema sangat .At least , ada lah benda yang dia nak buad time lepak² dengan kawan² dia . ( orang main kompang cool jugak.heeee )

Romantik
Mungkin kot ? Kalau diorang merajuk , boleh lah boyfriend datang rumah and nyanyi depan rumah sambil melutut . Konon lelaki terhegeh² kat diorang . (gurau²) heee .Kalau lelaki dok pujuk guna gitar , perghhh , layan siot . Mesti kau rasa kau sorang je perempuan kat dunia ni .Kalau dating ,tak adalah diorang bosan sangat kan ? boleh lah melalak same² .

Chop . Sampai situ je lah . Nanti boyfriend aku marah pulak sbb dia pandai main kompang je .heee . Dia yang bertuah dapat aku sbb aku yang pndai main gitar *perasan sungguh .



p/s : suruh my boipren balajar main gitar la..hehehe <3





2 comments:

syazana amira said...

suka jugak lelaki pandai main gitar :D

♥ Cik Pelangi ♥ said...

hehehe...nmpk romantik je kn? lau time merajuk boleh pujuk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...