Sunday 23 October 2011

Majlis Pertunangan ^^





ok..hari nie aku nk story psal majlis pertunangan yg baru je berlangsung malam td..siapa yang bertunang ? aku ke ? HAHAHA..kalau yek pon apa salahnye kn ? <------ Statement gatal


korang semua jgnla salah paham ok..yang bertunang tue bukan aku, tapi sepupu aku..alhamdulilah bertunang jugak dy akhirnya..congratez to abang as dan kak fizah..kalau boleh cepat2 la khwin yek ^^ nak tggu satahun lagi mcm lambat la plak ( mcm aku jek yg excited ) hehehe

semalam petang aku bertolak pergi ke umah makcik aku, then sampai2 jek makcik aku suh makan dulu..mcm2 mknn ada, tapi yg pling best ad sup lembu..nyummmm3 :p jgan terliur plak yek..after that dyowg semua solat mghrib dlu lpastu baru bertolak..dlm pkul 8 blom bergerak ag ( lau lmbt pon xpe, umah dekat jek ) sbb anak2 dara sibuk bersolek termasuk aku, pdahal jiran2 semua da datang..maklumlah anak2 dara kalau bersolek mstilah lama, mngalahkan org yg nk bertunang..tapi xdla ktowg solek beriya2..juz simple but beautiful..ayat bnyi mcm puji diri sdri jek :p

dlm pkul 8 lbh cm2 baru nak bertolak..sblom bergerak, sempat lagi aku n kazen aku plesing untuk amek gmbar..ce tengok gmbar kat bawah ni :)



siap bawak hantaran lagi taw


mmg plesing habis..ad gaya model x? :p


with my kazen <3

smapi jek umah belah perempuan, acara pertunangan terus berlangsung..pihak lelaki ( keluarga aku ) memberi 16 hantaran perkahwinan dan berbalas 19 dulang oleh pihak perempuan..banyak kn? dan disertakan sekali hantaran perkahwinan sebanyak RM....(rahsia) kat bawah ni adalah gmbar barang2 hantaran dan  saat2 upacara pertuanangan berlangsung :)

hantaran belah lelaki




hantaran belah perempuan




acara menyarungkan cincin :)


cicin Habib Jewels 




wajah bahagia selepas digelar tunangan orang


inilah wajah bakal penagntin yg akan masuk dlm family kitowg xlma ag..smlm bila aku tgk majlis pertunangan nie, aku plak yg rsa xsbar nak tunang..da berangan2 da aku smlam..hahaha..bila la turn aku plak kn? hehehe..disebabkan tue la, aku ni asyik duduk dekat je ngan bakal pengantin nie..sebab tujuan dy satu jek..nak amek berkat..haha..ne tau kn tibe2 berjangkit plak kat aku :p xpercye?? ce tengok gmbar kat bawah nie :)



amacam? aku dgn kazen aku sama2 amek berkat nie..kite tgok siapa yang kena dlu ok ? hahaha
ok la..tha's all for today..congratez lagi2 sekali dan semoga berkekalan hingga ke anak cucu cicit ok :)

p/s : ehem2..kalau aku nak bertunang jugak boleh tak ? (~.~)









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...