Wednesday 12 October 2011

MUET END YEAR



Hye everyone :)
what do you feel today ?
happy? sad? hate?

aippp..apsal tetibe aku speaking plak ni? hahahaha
bukannye pe hati nie aku baru saje lepas habis exam speaking MUET
Fuhhhh !! memang lega sangat2 bile everything da selesai..
kalau tidak, mmg dup dap dup dap jela jantung aku ni..hehehe
cuma tinggal 3 paper jek blom selesai lagi
yg lagi 3 paper 19 november nie baru start :)

firstly, before exam mmg aku xd rasa nervous or takut langsung
bcoz this is a second time i take MUET exam..hehehe
sbb result muet yang mid year pnya xbpe nk strong untuk aku 
so, aku repeat balik untuk tebus balik yang lepas pnya..
rasa takut tue mncul bila masuk kat blik kuarantin n time makin dekat bila turn 
aku n group members aku untuk speaking..mcm2 salawat aku bca time tue
supaya dapat tenangkan hati yg tgah gundah gulana n takut nie

ok..hari nie aku dapat tajuk psal " sex education "
wow !! topik tue actually mmg senang bgi aku cma kna pandai elaborate
pasal bnda tue..dalam soalan tue dy tnya siapa yg lebih penting dlam
mnyampkaikan pengetahuan berkaitan pendidikan seks..
disebbkan aku  Candidates C, so aku dapat point Friends..
so, aku kna explain more about friends :)

tapi alhamdulilah skali lagi n bersyukur sngat2 sbb dapat speaking dgn baik
group members aku pon sume bagus2 belaka
hope sngat2 dapat results yg terbaik untuk kali nie :)
wish me luck ok :)














1 comment:

sekamar rindu said...

moga lulus ngn cemerlang dlm exam..

*folo ur blog

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...